ساری،

تمدید کارت آمایش تبعه خارجی در مازندران

۳۰۰ تبعه خارجی در مازندران که کارت آمایش دارند، باید نسبت به تمدید آن اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مدیرکل اتباع و مهاجران خارجی استانداری مازندران با اشاره به اجرای طرح آمایش مرحله ۱۱ در استان گفت: ۳۰۰ تبعه خارجی، دارای کارت آمایش در استان هستند.

غلامعلی کریم پور افزود: طرح آمایش مرحله ۱۱ به ‌منظور تمدید کارت اقامت برای اتباع خارجی مقیم استان در حال انجام است و مرحله نخست این طرح در روزهای ۲۶، ۲۷ و ۲۸ مرداد در محل اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری در حال انجام است.

وی گفت: همه اتباع خارجی دارنده کارت آمایش مرحله ۱۰ اعم از افغانستانی، پاکستانی، عراقی و بنگلادشی باید به ‌منظور تمدید کارت و ثبت اطلاعات و مشخصات هویتی خود و خانواده ‌شان در این ۳ روز مراجعه کنند.

مدیرکل اتباع و مهاجران خارجی استانداری مازندران افزود: مرحله دوم اجرای طرح برای اتباعی که موفق به مراجعه نشدند، در روزهای ۱۶، ۱۷ و ۱۸ شهریورامسال اجرا خواهد شد و افرادی که برای تمدید کارت در تاریخ‌های ذکرشده مراجعه نکنند، از تاریخ ۳۱ شهریور که اعتبار کارت مرحله ۱۰ به پایان می‌ رسد، برای اقامت در استان غیرمجاز محسوب خواهند شد.

کریم پور با اشاره به حضور تقریباً ۳۰۰ تبعه خارجی دارای کارت آمایش در استان، گفت: در این دوره برای اتباع ذکور ۱۸ تا ۶۰ سال کارت کار صادر خواهد شد و مشمول بیمه نیز قرار خواهند گرفت.

وی افزود: حضور همه اتباع خارجی دارنده کارت آمایش مرحله ۱۰، برای تمدید کارت و اقامت خود الزامی است و غیر از تاری خ‌های اعلام ‌شده فرصتی برای این کار نخواهند داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار