سمنان؛

نماینده استان حریفان خود را درلیگ دسته دوم فوتبال کشور شناخت

تیم فوتبال هف سمنان دیروز پس از قرعه کشی حریفان خود را در لیگ دسته دوم فوتبال کشور شناخت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،قرعه کشی لیگ دسته دوم فوتبال کشور در فصل 95-96 دیروز با حضور نمایندگان تیم ها در تهران برگزار شد و هریک از تیم ها حریفان خود را در این رقابت ها شناختند.

بر اساس قرعه کشی به عمل آمده تیم فوتبال هف سمنان نماینده استان در رقابت ها لیگ دسته دوم فوتبال کشور در گروه سوم این رقابت ها با تیم های آلومینیوم هرمزگان،پاس همدان،کاراشیراز،شاهین شهرداری بوشهر،نیروی زمینی تهران،کاسپین قزوین،شاهین توسعه کیش،سردار بوکان،شهرداری تبریز،شاهین ماهشهرو شهرداری همدان هم گروه شد.

بر اساس اعلام برنامه فدراسیون فوتبال تیم فوتبال هف سمنان باید در نخستین بازی خود در روز نهم شهریورماه در ورزشگاه تختی سمنان با شاهین توسعه کیش صف آرایی کند.

رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور با شرکت 36تیم در سه گروه 12تیمی پیگیری می شود ودر پایان دورگروهی این رقابت ها از هر گروه 4 تیم به دور دوم صعود می کنند.

 مرحله دوم نیز با حضور 12 تیم در دو گروه 6 تیمی  پیگیری می شود ودو تیم اول هر گروه به صورت مستقیم صعود می کنند و تیم سوم نیز با برگزاری پلی آف بین تیم های دوم هر گروه مشخص می شود.

رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور از روز نهم شهریورماه کلید می خورد.

هدایت این فصل هف سمنان بر عهده اسماعیل حلالی مدافع اسبق سرخپوشان پایتخت است.
تیم هف سمنان که در اردوی آمادگی خود در تهران به سر می برد روز یکشنبه دوم شهریورماه دریک دیدار تدارکاتی  به مصاف پرسپولیس تهران، تیم صدرنشین لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه شهید کاظمی تهران می رود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار