قضاوت بازی های گذشته‌ی مس به گونه‌ای بود که موجب ناراحتی و شائبه‌ی کرمانی‌ها شد و همگان منتظر داوری خوب هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، با توجه به اینکه در دو بازی گذشته‌ی مس قضاوت‌ها برای این تیم به گونه‌ای بود که موجب ناراحتی و شائبه‌ی کرمانی‌ها شده است، همگان منتظر هستند که در این بازی صالحی با یک قضاوت درست شک و شبهه‌ها را از داوری برای مس بگیرد.

از سوی کمیته‌ی داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران بازی‌های این هفته‌ی لیگ یک اعلام شد که بر این اساس بازی حساس تیم‌های مس کرمان و گل‌گهر سیرجان را احمد صالحی قضاوت خواهد کرد.

حمید سبحانی و رضا حیدری کمک‌های صالحی در این بازی هستند که روز جمعه 29 مرداد ماه از ساعت 17 و 30 دقیقه در ورزشگاه باهنر کرمان آغاز خواهد شد.

رضا مهدوی داور چهارم این بازی خواهد بود و محمد رضا اسحاقیان نیز بر کار داوران این بازی نظارت خواهد داشت.

با توجه به اینکه در دو بازی گذشته‌ی مس قضاوت‌ها برای این تیم به گونه‌ای بود که موجب ناراحتی و شائبه‌ی کرمانی‌ها شده است، همگان منتظر هستند که در این بازی صالحی با یک قضاوت درست شک و شبهه‌ها را از داوری برای مس بگیرد.

ضمن اینکه احمد صالحی در قضاوت‌هایی که در فصل قبل برای تیم مس کرمان انجام داد به گونه‌ای برای مس سوت زده بود که همگان از سخت‌گیری بیش از حد او برای تیم مس صحبت می‌کردند که البته همه امیدوارند در دربی روز جمعه مشکلی از ناحیه داوری در بازی دو تیم وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: داوری فوتبال ، مس ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.