کرمان؛

جامعه امروز بیش از هر زمانی به فرهنگ قرآن نیازمند است

رئیس کل دادگستری استان کرمان بر ضرورت ترویج فرهنگ قرآنی در بدنه دستگاه قضائی تاکید کرد وافزود: خوشبختانه هر روز انس با قرآن در بین قضات وکارکنان اداری در حال رشد است.

جامعه امروز بیش از هر زمانی به فرهنگ قرآن نیازمند استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام روابط عمومی دادگستری کرمان  یدالله موحد در آئین اختتامیه برگزاری چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان قوه قضائیه مرحله استانی که در محل دادگستری کرمان برگزار گردید،اظهار داشت: انس با قرآن یکی ازنیاز های جامعه امروز است وبیش ازگذشته آحاد جامعه به معارف قرآنی محتاج هستند .

وی تاکید کرد:خوشبختانه برگزاری این دوره از مسابقات نسبت به سال های گذشته از لحاظ کمی وکیفی رشد قابل توجهی یافته است وجای تقدیر دارد.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان بر تدبیر بیشتر در آیات قرآن از سوی متسابقین تاکید کرد و افزود:جامعه اسلامی و بویژه کارکنان قوه قضائیه بیش از گذشته به انس با قرآن کریم نیازمند هستند.

موحد خاطرنشان ساخت: امروز شاهد هستیم جامعه ما عرصه یک نبرد رحمانی وشیطانی است و اخلاق منحط غربی تلاش می کند به تارپود فرهنگ دینی ما نفوذ نماید و آن را از کارآئی بیندازد ودر تمام شئون زندگی ما مسلط شود.

وی ادامه داد:فرهنگ قرآنی است که در مقابل با این تهاجم قرار دارد و ترویج وعمل به معارف قرآن است که می تواند همه برنامه ها ونفوذ ها را خنثی سازد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.