شیراز؛

سپیدان میزبان جشنواره فرهنگی ورزشی

جشنواره فرهنگی ورزشی تابستانه در پیست اسکی پولاد کف سپیدان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رییس اداره ورزش و جوانان سپیدان گفت: این جشنواره با حضور گروه های مردمی و 200 ورزشکار در بخش های نمایش، مسابقه، مشاوره و همایش با هدف ترویج فرهنگ عمومی ورزش در بین خانواده ها، ایجاد نشاط و شادابی اجتماعی، ترغیب و تشویق به ورزش و ترویج فرهنگ ورزش همگانی برگزار می شود.
احمد پور اهداف جشنواره را گسترش و توسعه بازی های بومی و محلی شناساندن این بازی ها به نسل جدید، انتقال فرهنگ، انسجام و وحدت میان اقوام و آثار آموزشی و تربیتی این بازی ها برای کودکان و نوجوانان عنوان کرد.
وی ادامه داد: ایروبیک، پرثوا، یوگا، بازی های کودکان، ورزش دو چوب، باستانی، پیلاتس، مهارت های فردی، رایتونیک، فریزبی، ماهیگیری، پینت بال، ورزش های آبی، طناب زنی، داژبال، بهکاب، پروازکایت، دوچرخه سواری و موسیقی سنتی از بخش های نمایشی این جشنواره است.
رییس اداره ورزش و جوانان سپیدان با بیان اینکه برگزاری این جشنواره ها می تواند به توسعه ورزش همگانی که سرآغاز ورزش قهرمانی است، کمک کند تصریح کرد: در بخش مسابقه رشته های بومی محلی، دارت، بازی های فکری، طناب زنی، فریزبی، دو و میدانی، مچ اندازی، ویلچرسواری و آمادگی جسمانی برگزار می شود.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.