لرستان؛

تولید سه محصول در مراکز رشد بسیج لرستان

مسئول مراکز رشد سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان لرستان گفت: سه محصول در مراکز تحت پوشش این سازمان در خرم آباد به مرحله تولید رسیده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ احمدی گفت: پودر شوینده ای که در صنعت کاربرد دارد و پایشگر مخازن کمباین دو محصولی هستند که در مرکز رشد قدر خرم آباد به مرحله تولید رسیده اند.

وی افزود: در مرکز رشد فجر خرم آباد نیز تولید دم نوش های گیاهی در نظر گرفته شده که یرودی به مرحله تولید می رسد.

وی با بیان اینکه مرکز رشد بیت المقدس نیز همزمان با هفته دفاع مقدس در الیگودرز افتتاح می شود گفت: این مرکز در راستای حمایت از ایده های مربوط به حوزه های فنی و مهندسی، کشاورزی، علوم پایه و سایر رشته های محصول محور که کاربردی بوده و می توانند نیازی از جامعه را برطرف کنند فعالیت خواهد کرد.

احمدی افزود: با بهره برداری از مرکز رشد شهرستان الیگودرز تعداد مراکز رشد بسیج در سطج استان لرستان به چهار مرکز افزایش می یابند.

وی گفت: تاکنون دو مرکز رشد قدر و فجر در خرم آباد و مرکز رشد ذوالفقار در کوهدشت توسط سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان لرستان راه اندازی شده اند.

مسئول مراکز رشد سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری لرستان افزود: مرکز رشد فجر در حوزه های کشاورزی و گیاهان دارویی و مرکز رشد قدر در حوزه فنی و مهندسی فعالیت می کند.

به گفته وی در مراکز رشد بسیج حمایت های مالی بلاعوض تا 30 میلیون ریال توسط سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان و تا سقف 500 میلیون ریال در صورت تایید کارگروه داوری توسط سازمان بسیج علمی، پژوهشی کشور پرداخت می شود.

انتهای پیام /م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.