لرستان؛

اعطای مشوق به واحدهای مستقر در شهرکهای صنعتی

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان همچنین گفت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید،مشوق های ویژه به واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرکهای صنعتی استان اعطا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ محمدی گفت: در جهت رفع موانع تولید، ایجاد انگیزه و افزایش سرمایه گذاری و رونق تولید و اشتغالزایی ، تمامی واحدهای صنعتی و صنفی واجد شرایط دارای قرارداد حق بهره برداری در صورت پرداخت اصل بدهی از تخفیف دیرکرد تا 90 درصد بهره مند می شوند.

وی افزود: این دستورالعمل تا پایان شهریورماه سال جاری معتبر می باشد بنابراین تمامی متقاضیان واجد شرایط می توانند جهت بهره مندی از مزایای ذکر شده تا موعد مقرر به واحد برنامه ریزی شرکت شهرک های صنعتی استان مراجعه نمایند.

محمدی گفت: در این راستا، واحدهای صنعتی که دارای پروانه بهره برداری یا نصب ماشین آلات و یا پایان کار می باشند با پرداخت 50درصد اصل بدهی از 75درصد تخفیف دیرکرد و با پرداخت 100درصد اصل بدهی از 90 درصد تخفیف بهره مند می شوند.

به گفته وی واحدهای شهرک های صنعتی استان به طور عمده در حوزه صنایع شیمیایی و غذایی است و صنعت الکترونیک کمترین واحدهای تولیدی را در این شهرک ها دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار