گیلان؛

برگزاری دومین جشنواره سبزجوکول در منطقه آزاد انزلی

دومین دوره جشنواره فرهنگی و هنری" سبزجوکول"در منطقه آزاد انزلی به پایان رسید.

برگزاری دومین جشنواره سبزجوکول در منطقه آزاد انزلی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛ مسوول روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره شامل تقدیر از برگزیدگان مسابقات سه گانه، تجلیل از کشاورزان نمونه منطقه آزاد انزلی، اجرای نمایش آیینی کاشت، داشت و برداشت برنج توسط هنرمندان مطرح گیلان، اجرای موسیقی محلی و برپایی نمایشگاه حصیربافی و غذاهای محلی انجام گرفت.

امین افقی افزود: در بخش مسابقه سراسری عکاسی: ۱۳۹۲ اثر ارسال شد که امیر حسین یزدانی از ساری، معین مطلق از گرگان، میثم همرنگ از رشت اول تا سوم شدند و میلاد شاه حسینی از بندرانزلی تقدیر ویژه دبیرخانه جشنواره شد.

وی گفت: در بخش مسابقه منطقه ای ساخت مترسک شالیزار نیز دستاورد این دوره ۱۰ اثر از ۱۰ شرکت کننده از استان های شمالی کشور بود که آثار آنها در حاشیه مراسم اختتامیه به نمایش گذاشته شد.

افقی افزود: در بخش مسابقه محلی کته پزی نیز در این دوره ۲۰ متقاضی از روستاهای منطقه آزاد انزلی شرکت کردند که در نهایت پس از برگزاری مسابقه حضوری خانم رقیه مهری به عنوان داور این بخش برندگان را به اسامی راضیه تقی نژاد ، اکرم سادات فتاحی و مکرم حق گو اعلام کرد.


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.