ایلام؛

اختصاص 145 میلیارد ریال اعتبار به شهرستان ایوان

فرماندار ایوان گفت: بودجه این شهرستان از محل اعتبارات استانی امسال 145 میلیارد و 500 میلیون ریال است.

 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ معروف بسطامی در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان با بیان اینکه این میزان اعتبار نسبت به سال گذشته 14 درصد افزایش یافته است، اعلام کرد: این اعتبار شامل 18 فصل، 33 برنامه است.
بسطامی افزود: 82 طرح عمرانی و خدماتی در سه سال گذشته توسط دولت تدبیر و امید در این شهرستان اجرا شده که امیدواریم با تزریق این اعتبارها اجرای طرح ها تسریع شود.
وی اضافه کرد: بیشترین اعتبارها در سال جاری مربوط به عمران شهر و روستایی با 44 میلیارد ریال است که 82 درصد به بخش عمران و 18 درصد به تعمیر و تجهیز اداری اختصاص دارد.
بسطامی اظهار کرد: اعتبارات شهرستان محدود است و تنها جوابگوی بخش کمی از مطالبات دستگاه های تاثیر گذار است بنابراین مدیران باید از این میزان، بیشترین استفاده را ببرند.
فرماندار ایوان گفت: اهمیت کار به اعتبارهای ملی بستگی دارد بنابراین از دستگاه ها انتظار داریم مطالبات استانی و شهرستانی را از محل اعتبارهای ملی مطالبه کنند البته این کار نیازمند ارتباط بیشتر مسئولان با وزارتخانه ها و سازمان های مرکزی است.
بسطامی افزود: مدیران دستگاه های اجرایی باید اولویت را به پروژه های نیمه تمام و تکمیل پروژه های بالای 70 درصد پیشرفت و مطالبات بدهند تا از اعتبارهای تخصیص یافته بیشترین سهم را ببرند ضمن اینکه در بحث نظارت نیز موضوع را نادیده نگیرند و آسیب شناسی و رصد و نظارت دقیق بر کیفیت کار و رفع نواقص را در اولویت قرار دهند.
بسطامی با اشاره به شرایط و وضعیت مردم این شهرستان تاکید کرد: این شهرستان از ظرفیت بالایی برخوردار است و باید به خواسته ها و مطالبات مردم توجه بیشتری شود تا بخشی از مشکلات را رفع کرد.
 
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، اختصاص ، اعتبار ، ایوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.