همدان؛

توزيع ٦٠٠ تن مرغ منجمد در بازار استان همدان

ريس جهاد كشاورزي استان همدان از توزيع ٦٠٠ تن گوشت مرغ منجمد با قيمت ٥ هزار و ١٠٠ تومان در بازار استان به منظور كاهش قيمت گوشت مرغ گرم خبر داد.

توزيع ٦٠٠ تن مرغ منجمد در بازار استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ منصور رضوانی جلال اظهارداشت: با توزيع اين مرغ ها قيمت گوشت مرغ به قيمت واقعي آن نزديك شد و هر كيلو مرغ گرم در بازار به ٦٥٠٠ تا ٧ هزار و ٥٠٠ بايد برسد.

وی با بيان اينكه اگر قيمت كمتر از اين باشد مرغداران استان متضرر مي شوند افزود: ما در جوجه ريزي مرغداري هاي استان هم برنامه ريزي كرده ايم و سالانه ٣٠ هزار تن گوشت مرغ را از استان به خارج از كشور و استانهاي هم جوار صادر مي كنيم.

وي از آغاز برداشت چغندر قند در آينده نزديك استان خبر داد و گفت: قيمت چغندر قند هم اكنون نزديك به ٤ هزار و ٢٠٠ تومان است كه علت آن تعيين قيمت امسال شكر و قند در بازار بورس است كه متاسفانه برخي از توزيع كنندگان استان بدون اطلاع از اين امر شكر خريداري و در بازار توزيع كردند.

رضوانی جلال ادامه داد: با خريد چغندر قند. در استان و توليد قند و شكر از واحد هاي توليدي ما تا ٢هفته آينده شاهد كاهش قيمت قند و شكر در بازار خواهيم بود.

انتهای پیام/ ا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.