همدان؛

افزایش 9 برابری تخلف سرعت در همدان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: ثبت تخلف سرعت غیرمجاز در معابر درون شهری این استان 9 برابر افزایش داشته است.

افزایش 9 برابری تخلف سرعت در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی فکری اظهار داشت: سال گذشته روزانه 100 تخلف سرعت ثبت شده و اعمال قانون می شد که امسال به طور میانگین به روزانه 900 تخلف افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: بیشتر رانندگان بر این باورند که تخلف سرعت تنها توسط دوربینهای موجود در جادهای برون شهری ثبت می شود در حالیکه دوربینهای نصب شده در سطح شهر نیز این تخلف را ثبت می کنند.

وی با ذکر اینکه سرعت بیشترین میزان تخلف را شامل می شود بیان کرد: طبق بررسی های صورت گرفته این تخلف بیشتر در بلوارهای حاشیه شهر رخ می دهد.

رئیس پلیس راهور همدان ادامه داد: همچنین عبور از چراغ قرمز در تقاطع ها، توقف غیرمجاز خودرو در میادین و تقاطع ها و توقف بصورت کنارهم (دوبله) بیشترین تخلفاتی است که توسط دوربین های نظارتی ثبت شده است.

سرهنگ فکری اظهارکرد: 150 نقطه از معابر درون شهری این استان نیاز به دوربین ثبت تخلف و نظارت تصویری دارد که اجرایی شدن این موضوع در برنامه بلند مدت نهادهای مسئول قرار دارد.

وی گفت: می توان از دوربینهای ثبت تصویر در صورت امکان و ضرورت برای بازنگری در بروز صحنه تصادف و مشخص شدن مقصر واقعی به منظور احقاق حقوق شهروندان استفاده کرد.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.