تندگویان:

137 توجهی به پیام شهروندان مبنی بر قطع درختان الهیه نکرد/ خطر اعتیاد برای کارتن خواب های جوار مرقد امام(ره)

نایب رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران گفت : کارتن خواب هایی که در جوار مرقد امام ساکن هستند در معرض انواع آسیب های اجتمعی از جمله اعتیاد می باشند که امیدواریم هر چه زودتر به این موضوع رسیدگی شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مهدی تندگویان در دویست هشتاد و چهارمین جلسه شورا در ابتدا به ورزشکاران المپیکی به ویژه کیمیا علیزاده تبریک گفت.

تندگویان در ادامه با اشاره به عدم رسیدگی به اطلاع رسانی شهروندان از سوی سامانه 137 گفت: در اقدامی از سوی شهروندان قطع درختانی در خیابان تختی الهیه به سامانه 137 گزارش می شود ولی متاسفانه هیچ رسیدگی به این موضوع صورت نمی گیرد.

وی ادامه داد: باید از سازمان پارکها و فضای سبز تشکر کنم که با پیگیری های من در محل حضور داشتند و از قطع درختان توسط مالک جلوگیری به عمل آوردند.

تندگویان افزود: چرا باید به پیام شهروندان توجه نشود در حالی که اگر زودبه این موضوع رسیدگی می شد شاید از قطع بیشتر درختان ممانعت به عمل می آمد.

بر اساس توضیحات تندگویان 15 اصله درخت کهنسال از سوی مالک در پلاک های ثبتی خیابان تختی الهیه در معرض قطع قرار داشته که حتی اطراف این درختان کاملا خالی شده و دو اصله درخت نیز قطع شده بود که با حضور ماموران فضای سبز از قطع بیشتر آنان جلوگیری به عمل آمد.

نایب رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورا در ادامه با اشاره به بازدید هفته گذشته خود از مرقد امام و حضور کارتن خوابها در جوار مرقد گفت: متاسفانه 20 تا 30 درصد کارتن خواب ها جز خانواده ایثار گران هستند که حتی کارت ایثار گری هم دارند. در این بین جانبازانی هم در بین این کارتن خواب ها دیده می شد که بسیار تاسف برانگیز بود.

تندگویان افزود: این افراد به این مکان پناه آورده اند ولی متاسفانه پخش مواد مخدر در اطراف حرم امام به وفور یافت می شود و این افراد در معرض انواع آسب های اجتماعی قرار دارند. از اینرو خواستارم فورا به وضع این افراد رسیدگی شود.

نایب رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران همچنین گفت: یکی از مصوبات شورا در گذشته این بوده است که پیمانکاران زیر مجموعه سازمان فضای سبز شهرداری موظفند برای کارگران فصلی خود خوابگاه ایجاد کنند در حالی که امروز این مهم از سوی پیمانکاران برآورده نشده و همین کارگران نیز تبدیل به کارتن خواب شده اند و در معرض مواد مخدر قرار گرفته اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار