اردبیل؛

جابه جایی بیش از یک میلیون مرسوله پستی در استان اردبیل

مدیرکل پست استان اردبیل گفت: در چهار ماهه اول امسال بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار مرسوله پستی در این استان قبول و جابه‌جا شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ احمد عبداللهی افزود: در حال حاضر ۴۸۴ واحد پستی در استان دایر است که از این تعداد ۱۴ واحد دولتی، ۱۰۷ واحد پیشخوان شهری، ۳۲۰ دفتر ICT روستایی و ۴۳ نمایندگی پستی است.

وی با اشاره به سایر خدمات این شرکت در زمینه های مختلف از پیش ثبت‌نام تمبر طلایی و نقره‌ای در آستانه هفته دولت خبر داد و تصریح کرد: علاقه‌مندان به جمع‌آوری تمبرهای یادبود می‌توانند به دفاتر پستی مراجعه کنند.

مدیرکل پست استان اردبیل تبدیل تمبر کاغذی به فلزی را در راستای کیفیت‌بخشی خدمات پست دانست و متذکر شد: تمبر یادبود طلایی و نقره ای در شش هزار قطعه عرضه می‌شود.

عبداللهی همچنین با بیان اینکه در چهارماهه اول امسال بالغ بر 5 هزار و ۷۷۵ نفر در این استان برای دریافت کارت ملی هوشمند ثبت‌نام کرده اند، افزود: سال گذشته ۱۸ هزار و ۳۴۱ نفر در سطح استان از طرق پست متقاضی دریافت کارت بودند.

به گفته وی افرادی که سن بیش از ۱۵ سال دارند و تاکنون کارت ملی دریافت نکرده‌اند و همچنین افرادی که کارت ملی خود را گم کرده‌اند و یا مشخصات شناسنامه‌ای شان تغییر یافته می‌توانند برای دریافت کار ملی اقدام کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.