آیت‌الله جنتی:

به هیچ قیمتی از مقاومت اسلامی جدا نمی‌شویم

رئیس مجلس خبرگان حمایت جمهوری اسلامی ایران از مقاومت اسلامی را به مثابه حمایت از اسلام دانست.

به هیچ قیمتی از مقاومت اسلامی جدا نمی‌شویمبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان آیت الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان در حاشیه دیدار با جوانان عضو حزب‌الله لبنان اظهار داشت: حمایت جمهوری اسلامی ایران از مقاومت اسلامی به مثابه حمایت از اسلام است.

وی مقاومت را اساس حرکت انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: انقلاب اسلامی ایران با مقاومت آغاز شد، ادامه یافت و پیروز شد.

آیت الله جنتی گفت: مقاومت اسلامی در لبنان و فلسطین و هر مقاومت اسلامی دیگر از هم جدا نیستند زیرا هدف همه، حاکمیت اسلام و شکست قدرت های ضد اسلامی و مقابله با توطئه های غرب و مستکبران است.

وی افزود: مقاومت اسلامی در همه جا یک هدف دارند و یک راه را طی می کنند بنابراین ما از آنان جدا نیستیم و آنان از ما جدا نیستند و به یکدیگر کمک می کنیم بر این اساس همه به ادامه حرکت مقاومت اسلامی در فلسطین کمک می کنیم.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با رد انتظار آمریکایی ها برای کنار گذاشتن حمایت کشورمان از مقاومت اسلامی گفت: معنی این خواست آنان این است که از دین، قرآن و پیامبر (ص) دست برداریم که البته اینها از هم جدا نمی شوند.

آیت الله جنتی افزود: اگر نماز می خوانیم و روزه می گیریم مقاومت هم باید بکنیم زیرا جهاد فی سبیل الله از ارکان اسلام و حتی مهمترین رکن آن است.

وی انتظار حمایت نکردن کشورمان از مقاومت اسلامی به ویژه حزب الله لبنان را بی جا دانست و تاکید کرد: باید بدانند که امکان ندارد به هیچ قیمتی از مقاومت اسلامی جدا شویم زیرا جدا شدن از مقاومت اسلامی به مثابه جدا شدن از اسلام است و ما هرگز نمی توانیم از دین مان دست برداریم.

در این دیدار شماری از جوانان حزب الله لبنان در این مراسم با تبریک انتخاب آیت الله جنتی به ریاست مجلس خبرگان رهبری پرسش هایی مطرح کردند که آیت الله جنتی به آن پاسخ داد.

این گروه از جوانان عضو حزب الله لبنان که امروز با رئیس مجلس خبرگان رهبری دیدار کردند دانش آموختگان دانشکده رضوان لبنان هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار