سمنان;

کسب رتبه برترسمنان در پرداخت تسهیلات رونق تولید

استان سمنان با پرداخت تسهیلات به ۴۴ واحد تولیدی صنعتی توانسته است ، رتبه نخست در پرداخت تسهیلات رونق تولید در کشور را به خود اختصاص دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه تاکنون دو هزار و ۲۴۳ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند، افزود: تاکنون به ۴۴ واحد تولیدی صنعتی  به ارزش ریالی بالغ بر۷۶۲ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید پرداخت شده است که براساس مبلغ رتبه نخست و بر اساس تعداد رتبه دوم در کشور را کسب کرده است.
بهروز اسودی تصریح کرد: از مجموع تسهیلات پرداخت شده به واحدهای تولیدی، ۷۲۵ میلیارد ریال مربوط به بخش سرمایه درگردش و۳۷ میلیارد ریال نیز مربوط به بخش سرمایه ثابت و طرح های نیمه تمام است.
وی اطرنشان کرد: تاکنون ۳۰۹ واحد تولیدی صنعتی جهت دریافت تسهیلات رونق تولید به ارزش بالغ بر سه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به بانک های عامل معرفی شده اند که با پرداخت این مبلغ تسهیلات چهار هزار و ۲۰۰ نفر به اشتغال این واحدها افزایش خواهد یافت.
وی با تقدیر از حمایت ها، تلاش ها و پیگیری های دستگاه های اجرایی و بانکهای عامل در کسب این رتبه، اظهار داشت: یکی از راهکارهای خروج از رکود، تزریق منابع مالی به بخش های مولد اقتصادی و حفظ و ایجاد اشتغال از دیگر بخش های خروج از رکود است.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.