شهرکرد؛

اولین جشنواره مطبوعات چهارمحال و بختیاری در حوزه سلامت

همزمان با روز پزشک، اولین جشنواره مطبوعات چهارمحال و بختیاری در حوزه سلامت در شهرکرد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ همزمان با روز پزشک، اولین جشنواره مطبوعات استان چهارمحال و بختیاری در حوزه سلامت با معرفی 12 خبرنگار برتر در شهرکرد به کار خود پایان داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: سلامت معنوی و سلامت روانی، توسعه عدالت، بیمه سلامت، تحول نظام سلامت، نقش و کارکرد رسانه در مبارزه با مواد مخدر و جلب حمایت اجتماعی، خدمات دولت در بخش سلامت، نقش رسانه در افزایش مشارکت مردمی درخصوص مبارزه با مواد مخدر و فرهنگ سازی برای کاهش اعتیاد، اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در حوزه بهداشت و درمان و راهکارهای ارتقای آن از محورهای این جشنواره بود.

مرتضی هاشم زاده، با بیان ارسال یک هزار و 25 اثر به دبیرخانه این جشنواره افزود: گزارش های «استرس و بیماری زونا» از محبوبه اسحاقی، «یک تیر و دو نشان خوزستانی ها» از بهاره صمیمی، «مردی که برای اصلاح صلح طلبی ملتش خون خود را اهدا می کند» از مرضیه نظری زاده، «خطر گسترش بیماری زنونوز» از آناهیتا موجودی، «زایشگاهی به نام آمبولانس» از سمیه پناهنده و «سلامت مردم بام ایران در معرض تهدید بیماری های قلبی عروقی» از شکوفه سلیمانی در بخش خبرگزاری ها برتر شناخته شد.

وی اضافه کرد: آثار «یک روز با علوم پزشکی در هفته سلامت» از شجاع کریمی، «بهداشت و درمان در چهارمحال و بختیاری متحول شده است» از الهام قربانی و «روایت تصویری از هفته سلامت» از سید ساجدالدین افضلی به عنوان آثار برتر هفته نامه های استان معرفی گردید.

هاشم زاده ادامه داد: آثار محسن غفاری و فاطمه احمدی نیز شایسته تقدیر شناخته شد.

وی اضافه کرد: نمايشگاه تاريخچه پزشكی استان چهارمحال و بختیاری هم در حاشيه اين جشنواره گشایش یافت و تا 8 شهريور جهت بازديد علاقمندان داير است.

انتهای پیام/ض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار