کرمان؛

هزار و 600 میلیارد تومان سرمایه گذاری در شهربابک

مقدمات جذب بیش ازهزار و 600 میلیارد تومان برای سرمایه گذاری در شهر بابک فراهم شده است.

هزار و 600 میلیارد تومان سرمایه گذاری در شهربابکبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ محمدرضا شریفی فرماندار شهربابک بر ضرورت توجه جدی به مشاغل خرد تاکید کرد و افزود: مشاغل خرد می توانند با سرمایه ای اندک نقش مهمی در ایجاد اشتغال شهرستان ایفا کنند.

وی خاطر نشان کرد: یکی از پتانسیل های این شهرستان در زمینه مشاغل خرد، کارگاه های تراش فیروزه است که در این زمینه برای حل مشکل توزیع سنگ، پس از طرح موضوع با مسئولین استان ان شاء لله به زودی این مشکل برطرف می شود.

شریفی با اشاره به فراهم شدن مقدمات احداث سه نیروگاه برق با اعتباری بالغ بر هزار و 700 میلیارد تومان، تصریح کرد: در زمینه گردشگری نیز پس از رایزنی با اداره کل میراث فرهنگی، مجوز واگذاری عمارت موسی خانی و غار ایوب برای امور گردشگری با قرارداد 20 ساله به بخش خصوصی واگذار شد.

فرماندار شهربابک با تاکید بر ضرورت حرکت به سمت دامداری صنعتی و نیمه صنعتی از اصلاح نژاد 3 هزار و 600 راس دام در سال جاری خبر داد که در نوع خود بی نظیر است.

شریفی با اشاره به اهمیت ایجاد اشتغال و باقی ماندن جوانان در روستاها، از قرار دادن شش روستا به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی و نیز تشکیل صندوق های خرد در روستاها خبر داد.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار