قزوین؛

گلباران مزار شهدای تاکستان

در دومین روز از هفته دولت مسولان شهرستان تاکستان با آرمانهای شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛مسولان این شهرستان بهمراه سرپرست معاونت اقتصادی استاندار با حضور در گلزار شهدای این شهر ضمن قرائت فاتحه بر مزار شهدای سرافراز دفاع مقدس را گلباران کردند.


گلباران مزار شهدای تاکستان

مسولان تاکستان در ادامه به دیدار امام جمعه تاکستان رفتند.

در این دیدار آیت الله اسلامی به لزوم وحدت اشاره کرد و گفت : وحدت میان دولتمردان اجازه نفوذ به دشمن را نخواهد داد.

وی همچنین افزود : این وحدت باید در بین مردم هم باشد چرا که امنیت حال حاضر کشور مدیون همدلی همه آحاد جامعه است .

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری به جلوگیری از خروج  واحد های تولیدی از استان هم اشاره کرد و گفت : نباید اجازه دهیم واحدهای صنعتی به سمت کشورهایی حاشیه خلیج فارس نقل مکان کنند و موجب بیکاری جوانان و سرپرستان خانواده شوند.
گلباران مزار شهدای تاکستانگلباران مزار شهدای تاکستان

آیت الله اسلامی همچنین خواستار خروج خط آهن از داخل این شهر و انتقال به حاشیه تاکستان شد و افزود: خط آهن ، تاکستان را تکه تکه کرده است و استاندار و مدیران استان دراین باره فکر اساسی بکنند.

سرپرست معاونت اقتصادی استاندار قزوین هم در این دیدار گفت : دولت مردان مسیر را نباید گم کنند و پشتیبان ولایت فقیه باشند .

عباسعلی درافشانی اضافه کرد : با توجه به سالهای تحریم یک شکافی میان حوضه های اقتصادی دنیا  با استان ایجاد شده است برای همین توافقات برجام را لازم دانسته وسعی بر استفاده از همه فرصت ها شده است.

وی  بااشاره به حضور 12 هیات سیاسی و سرمایه گذاری خارجی به استان در 9 ماه اخیر گفت: در این دیدارها سعی کرده ایم استان به یک وارد کننده تبدیل نشود و همیشه به دنبال به روزرسانی تکنولوژی ، حذف برند و دست یابی به بازارهای جدید بوده ایم .
گلباران مزار شهدای تاکستان
معاون اقتصادی استانداری قزوین افزود:  یکم شهریور  قرار داد 4 طرح بزرگ منعقد شد که طی آن 371 میلیون دلار سرمایه خارجی در استان جذب می شود.

فرماندار تاکستان هم در این دیدار گفت : مدیران شهرستان باید توسعه مدار و علمی حرکت کنند و همه تلاشها بر اساس خدمت پایدار باشد.

سیاوش طاهر خانی افزود : همان طور که مردم در همه عرصه ها و تنگنا ها پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند ، دولت مردان هم با خدمت به مردم  قدردان حضور حداکثری آنها باشند .

به گفته طاهر خانی مردم باید بدانند دولت ، خدمت گزار آنهاست و به چشم نهاد حکومتی نگاه نکنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار