قزوین؛

سفراستاندار به تاکستان + عکس

استاندار برای افتتاح چند طرح و دیدار با مردم ، به شهر تاکستان سفر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ فریدون همتی ابتدا به  منزل یکی از مدد جویان بهزیستی و همچنین خانواده شهید رضا محلاتی رفت.

سفراستاندار به تاکستان

همتی دردیدار با خانواده تحت پوشش بهزیستی از مسولان خواست :  تا پایان امسال ویا حداکثر اردیبهشت سال آینده  124  واحد مسکونی برای مددجویان احداث کنند.

استاندار همچنین از شهرداری تاکستان خواست : زمین بدون عوارض در اختیار مسولان بهزیستی برای ساخت قرار دهد و همچنین فرماندار این شهرستان هم منابع مالی مورد نیاز را تامین کند.

300 نفر از مددجویان بهزیستی تاکستان فاقد مسکن هستند.

استاندار همچنین در دیدار با خانواده شهید رضا محلاتی گفت: افتخار و سربلندی امروز کشور حاصل جانفشانی و دلاوری دیروز شهدا و رزمندگان است.

سفراستاندار به تاکستان

همتی همچنین گفت: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

وی همچنین از خانواده شهدا  بعنوان چراغ هدایت یاد کرد و گفت: اگر نگاهمان به آنان باشد اهداف و مسیر انقلاب را گم و فراموش نخواهیم کرد.

 دیدار با مردم در مسجد حجتی

سفراستاندار به تاکستان + عکس

استاندار درادامه به جمع مردم تاکستان در مسجد حجتی این شهر رفت.

همتی گفت: سه میلیون متر مکعب آب از سد طالقان تا چند روز آینده برای آبیاری باغات و اراضی کشاورزی به تاکستان خواهد رسید.

استاندار گفت: طی دو سال قرار است چهل هکتار از باغات استان بویژه باغات انگور تاکستان به آبیاری نوین مجهز شوند.

همتی افزود: تا کنون 5 هزار هکتار از باغات استان به این روش مجهز شده اند.

استاندار درباره عبور خط آهن از داخل شهر تاکستان هم گفت: بدنبال گزینه های مختلف برای خارج کردن خط آهن از داخل شهر هستیم که بیشترین ارزش افزوده را برای مردم داشته باشد.

سفراستاندار به تاکستان + عکس

وی همچنین با اشاره به انتخاب فرماندار بومی برای تاکستان گفت: برخی ها معتقدند فرمانداران بومی داومی ندارد ولی فرماندار جدید تاکستان باید با خدمت شبانه روزی بر این تفکر خط بطلان بکشد.

سیاوش طاهرخانی فرماندار تاکستان هم در این دیدار گفت: باید به استفاده از روشهای نوین آبیاری و داربستی کردن باغات به سمت اشتغال پایدار حرکت کنیم تا در صورت بروز خشکسالی خیلی ها بیکار نشوند.

استاندار قزوین در ادامه سفر خود به  تاکستان قراراست چند طرح عمرانی را هم افتتاح کند.

گازرسانی همزمان به 8 روستا ، افتتاح خط انتقال گازبه شهرک صنعتی خرمدشت ، افتتاح طرح توسعه یک واحد تولیدی و بازدید ازطرح توسعه یک شرکت تولید قطعات خودرو از برنامه های امروز سفر استاندار در تاکستان است.

در هفته دولت قرار است 60 پروژه با اشتغالزایی برای 273 نفردرتاکستان به بهره برداری برسد.

برخی از این طرح ها امروز به بهره برداری می رسند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار