یاسوج؛

همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان با خوابگاه‌های دانشجویی

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بویراحمد گفت: انتظار می‌رود دستگاه‌های خدمات‌رسان همکاری لازم را با خوابگاه‌های دانشجویی داشته باشند.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ حمید پناهی در جلسه کمیسیون دانشجویی شهرستان بویراحمد با اشاره به شروع سال تحصیلی جدید و ضرورت آماده‌سازی دانشگاه‌ها و خوابگاه‌ها برای حضور دانشجویان اظهار کرد: انتظار می‌رود دستگاه‌های خدمات‌رسان همکاری لازم را با خوابگاه‌های دانشجویی داشته باشند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بویراحمد با اشاره به مشکلات سنوات گذشته در خصوص خوابگاه‌ها اذعان کرد: باید در سال تحصیلی جدید رؤسای دانشگاه‌ها با دقت و حساسیت بیشتری به خوابگاه‌ها رسیدگی کنند تا مشکلات گذشته تکرار نشود.

پناهی در ادامه با ابراز گلایه‌مندی از عدم حضور برخی مدیران در جلسات فرمانداری تصریح کرد: متأسفانه برخی دستگاه‌ها در جلسات شهرستانی غایب هستند که انتظار می‌رود مدیران جلسات را جدی بگیرند.

وی در ادامه خواستار تهیه و تدوین برنامه مدون و اساسنامه برای خوابگاه‌های دانشجویی شد و گفت: نظارت بر خوابگاه‌ها باید بیشتر شود و ورود و خروج به خوابگاه‌های دانشجویی از اول مهرماه بر اساس شیوه‌نامه مدونی به صورت فراگیر در سطح شهرستان بویراحمد اجرا و کنترل شود.

معاون سیاسی فرماندار بویراحمد در پایان تصریح کرد: شورای خوابگاه‌ها نسبت به قیمت‌گذاری خوابگاه‌ها اقدام لازم را انجام دهند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.