یاسوج؛

رفع معضل بیکاری با سرمایه گذاری بخش خصوصی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: حمایت از بخش خصوصی به روش های مختلف، اولویت دولت یازدهم برای رفع معضل بیکاری در این استان است.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سید موسی خادمی در جمع مردم شهر سی سخت به مناسبت هفته دولت با اشاره به این که نرخ بیکاری این استان 17 درصد است افزود: تصویب یک هزار و 400 میلیارد ریال یارانه برای کاهش سود بانکی به تسهیلات اعطایی طرح های تولیدی کمک بزرگی به رونق تولید و کارآفرینی در این استان می کند.

وی اظهار کرد: با اختصاص این اعتبار کارمزد تسهیلات بانکی برای اجرای طرح های تولیدی 50درصد کاهش خواهد یافت، که این امر انگیزه سرمایه گذاری برای بخش خصوصی در کهگیلویه و بویراحمد را دو چندان خواهد کرد.

خادمی شتاب بخشی به توسعه با تکمیل طرح های نیمه تمام را از دستاوردهای ارزشمند دولت در این استان دانست.

وی بیان کرد: در سه سال گذشته دولت یازدهم 1364 طرح عمرانی در کهگیلویه و بویراحمد اجرا کرده است که بیش از 400 طرح آن در شهرستان دنا انجام شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امسال نیز 360 میلیارد ریال از منابع مالی مختلف برای اجرای طرح های عمرانی این شهرستان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به این که این اعتبار غیر از سهم شهرستان دنا از سفر هیات دولت است گفت: امید است با جذب این بودجه روند توسعه شهرستان دنا متحول شود.

خادمی با یادآوری این که نرخ تورم در کشور از 40درصد سال 92 درسالجاری به زیر 10درصد کاهش یافته است، تصریح کرد: کنترل فزاینده تورم یکی دیگر از دستاوردهای مهم دولت یازدهم است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: توافق برجام که زمینه رشد و امنیت سرمایه گذاری در ایران را فرهم کرد از دیگر دستاوردهای دولت تدبیر و امید است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی با هدف افتتاح و کلنگ زنی 90 طرح عمرانی و اقتصادی به شهرستان دنا سفر کرده اند.

شهرستان دنا با جمعیتی حدود 46 هزار نفر به مرکزیت شهر هشت هزار نفری سی سخت در 35 کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد واقع است.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.