کهگیلویه وبویراحمد؛

دولت یازدهم توجه ویژه ای به مناطق محروم دارد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی محرومیت زدایی را از برنامه های اصلی دولت یازدهم عنوان کرد وگفت: دولت توجه ویژه ای به مناطق محروم دارد.

دولت یازدهم توجه ویژه ای به مناطق محروم دارد
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، علی ربیعی صبح چهارشنبه در دیدار با امام جمعه شهر یاسوج افزود: دولت تمامی توان و تلاش خود را برای خدمت‌رسانی مطلوب به مردم به ویژه مناطق محروم به کار می‌گیرد.
 
وی بیان کرد: کاهش نابرابری ها و توازن منطقه ای رویکرد مهم دولت تدبیر و امید است.
 
ربیعی اظهار کرد: استان کهگیلویه وبویراحمد دارای ظرفیت‌های بسیاری است که می‌طلبد از این شرایط مطلوب در راستای رفع بیکاری استفاده کرد.
 
وزیرکار تصریح کرد: این استان ظرفیتهای مهمی در بخش نفت، روان آب و جنگل در دارد که باید در راستای رشد اشتال مورد توجه قرار گیرند.
 
وی به پتانسیل های گردشگری این استان اشاره کرد و گفت: توسعه گردشگری مهم‌ترین راهکار برای حل معضل بیکاری در کهگیلویه وبویراحمد است.
 
امام جمعه یاسوج نیز در این دیدار گفت: کهگیلویه وبویراحمد همیشه طاغوت‌ستیز بوده و به همین خاطر قبل از انقلاب به عمد درمحرومیت نگه داشته شد.
 
حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی تاکید کرد: این استان ۱۰۰درصد شیعه دارای ظرفیت‌های غنی است که هنوز شکوفا نشده اند.
 
وی همچنین با تقدیر از استاندار استان گفت: مردم استان کهگیلویه وبویراحمد با استقبال باشکوه در سفر اخیر هیئت دولت به استان بار دیگر برگ زرینی در تاریخ این استان رقم زدند و امید است این حرکت گامی در راستای خدمت رسانی بیشتر به این مردم غیور و ولایت‌مدار باشد.
 
وزیر کار که از روزگذشته به یاسوج سفر کرده است، همچنین امروز با حضور در گلزار شهدای استان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
 
نشست با تشکل‌های کارگری، کارفرمایان و انجمن‌ها از دیگر برنامه های روز دوم سفر وزیر کار به این استان است.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.