یاسوج؛

اختصاص 90 درصد منابع مالی صندوق کار آفرینی امید به مشاغل خرد

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: افزون بر 90 درصد از منابع مالی این صندوق در دولت یازدهم به حمایت از مشاغل خرد و کوچک در کشور اختصاص یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ اصغر نورالله زاده در شورای اشتغال و سرمایه گذاری کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی در یاسوج بدون اشاره به آمارها اظهار داشت: رویکر این صندوق در راستای کاهش نرخ بیکاری حمایت از مشاغل خرد و کوچک بوده است.

وی گفت: صندوق کارآفرینی امید کشور برای توسعه مشاغل خرد و کوچک در کهگیلویه و بویراحمد اقدام به شبکه سازی فعالیت های اقتصادی، بازار یابی، تجاری سازی و تبدیل ایده به محصول کرده است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید افزود: توسعه نمایندگی های فروش انواع محصولات تولیدی در کشور از دیگر اقدامات صندوق کار آفرینی امید در دولت یازدهم است.

نورالله زاده بیان کرد: ایجاد ارتباط مطلوبی بین حلقه های کسب و کار برای پایداری مشاغل و ایجاد فرصت های جدید شغلی در دستور کار این صندوق است.

وی تصریح کرد: گردشگری، صنایع دستی و کشاورزی از ظرفیت های مهم اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد است که منابع مالی مورد نیاز برای حمایت از این ظرفیت ها و طرح های اشتغالزایی ایجاد شده در این سه بخش از سوی صندوق کار آفرینی تامین می شود.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید افزود: دولت تدبیر و امید به دنبال دستیابی به رشد اقتصادی همراه با توسعه اشتغال است.

نورالله زاده ادامه داد: ایجاد فرصت های شغلی جدید به موازات رشد اقتصادی، نیازمند تلاش همه جانبه همه دستگاه های اجرایی و حمایت واقعی آنها از فعالیت های بخش خصوصی است.



انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.