ایرانیان: اطلاعی از توافق حقدوست با استقلال ندارم

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران نسبت به انتقال قرضی هافبک جوان قرمزو زردپوشان پایتخت به استقلال، اظهار بی اطلاعی کرد.

رحیم ایرانیان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  درباره انتقال مجتبی حقدوست هافبک جوان تیم نفت تهران به استقلال، گفت: قبل از این که اعضای تیم نفت تهران به اردوی سرعین اردبیل بیایند، مجتبی حقدوست طبق صحبتی که با مسئولان باشگاه و کادرفنی تیم داشت، برای جدایی تا پایان فصل به توافق رسید و قرار شد این بازیکن به صورت قرضی از نفت جدا شود.

وی افزود: بر همین اساس باشگاه فولاد خوزستان درخواست مکتوب انتقال حقدوست را به باشگاه نفت تهران ارائه کرد و تا آن جایی که من اطلاع دارم روند مذاکرات طرفین به خوبی پیش رفت. با این وجود از شب گذشته صحبت هایی در مورد انتقال قرضی این بازیکن جوان به استقلال تهران مطرح شده که من از آن اطلاعی ندارم. شاید باشگاه استقلال با عقد قرارداد قرضی با حقدوست مشکلی نداشته باشد و مقدمات جذب وی را فراهم کند.

ایرانیان ادامه داد: حقدوست سه فصل دیگر با نفت قرارداد دارد و به یقین در پایان لیگ شانزدهم با کسب تجربه بیشتر به تیم ما بازمی گردد.

وی درمورد اردوی آماده سازی این تیم در سرعین، بیان کرد: خوشبختانه بازیکنان نفت در این اردو به بهترین شکل خود را برای ادامه مسابقات لیگ برتر آماده کرده و با انجام تمرینات سخت و پرفشار، زمان از دست رفته بدنسازی در ابتدای لیگ را جبران کردند. در اردوی سرعین تمرینات خود را در ارتفاعی بالاتر از سطح دریا برگزار کردیم و بازیکنان در دشت اردبیل، تمرینات هوازی را انجام دادند که این موضوع به طور حتم از لحاظ تنفس به کمک آن ها می آید.

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران در پایان اظهار داشت: جا دارد از استقبال بی نظیر و احترامی که که مردم استان اردبیل نسبت به تیم نفت و اسطوره شهرشان، علی دایی داشتند تقدیر کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار