افتخاری: وزیر گفت "افتخاری از همین حالا مدیر عامل است"/ منصوریان دربی را ببازد برکنار نمی شود

سرپرست باشگاه استقلال گفت: من هنوز سرپرست استقلالم، اما وزیر گفت از همین حالا افتخاری مدیر عامل استقلال است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رضا افتخاری سرپرست جدید باشگاه استقلال در حاشیه تمرین امروز اظهار کرد: در ابتدا باید بگویم من هنوز مدیر عامل استقلال نیستم و به عنوان سرپرست کارم را ادامه خواهم داد،با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته هیات مدیره باشگاه نامه ما را به مجمع فرستاده و در این مدت نیز توانستیم کارهای باشگاه را سر و سامان دهیم.

افتخاری در خصوص اینکه حکم او صادر نشده و حق امضا ندارد توضیح داد: قرار است این مشکل به زودی حل شود. با توجه به جلسه قبلی و نیمه کاره هیات مدیره بدلیل حضور وزیر ورزش در تمرین استقلال، قرار است هفته آینده نشست دیگری را برگزارشود تا کارهای نیمه‌کاره را تمام کنیم. از طرفی باید بگویم شما خبرنگارها خودتان از وزیر پرسیدید که چه زمانی حکم افتخاری صادر می‌شود، ایشان گفتند افتخاری از همین الان هم مدیر عامل هست. اما برای امضای اسناد مالی باید این حکم صادر شود. 


وی ادامه داد: تمرین کردن بازیکنان در کمپ حجازی باعث بوجود آمدن مشکلاتی شده است و به همین دلیل دنبال این هستیم تا بازیکنان تمرینات خود را در ورزشگاه امام رضا(ع) پیگیری کنند و حتی در این خصوص نیز امروز جلسه‌ای را با شهرداری منطقه 18 برگزار کردیم و قرار شد تمرینات بزرگسالان در روزهای آینده به ورزشگاه امام رضا(ع) منتقل شود. همچنین سه میلیارد اعتبار برای این ورزشگاه دریافت کردیم و باید اعلام کنند چه زمانی ورزشگاه آماده می‌شود اما در هر صورت باید بگویم این ورزشگاه شرایط بهتری نسبت به کمپ دارد.


وی در خصوص بحث اولتیماتوم به منصوریان گفت: قویا این موضوع را تکذیب می‌کنم. اعضاء هیات مدیره نمی‌توانند در خصوص رفتن منصوریان نظر بدهند و تصمیم نهایی را من می‌گیرم. تا زمانی که من هستم تا پایان لیگ از منصوریان حمایت می‌کنم. درصورتیکه تا پایان لیگ از فرصت‌هایی که به او داده می‌شود استفاده نکند در خصوص ماندن و رفتن وی تصمیم خواهیم گرفت ،در غیر این صورت اگر چهار عضو هیات مدیره هم به این نتیجه برسند که او نباشد و به اینجانب پیشنهاد دهند هم ، در نهایت تصمیم گیرنده نهایی من هستم. 

وی تاکید کرد: منصوریان برکنار نمی شود و اگر در دربی هم بازی را ببازیم باز هم تغییری در کادر فنی نخواهیم داشت.


سرپرست باشگاه استقلال تهران در مورد  وضعیت شکایت "هلمکه" و کسر امتیاز از استقلال تهران گفت:این پرونده در کمیته حل اختلاف قرار دارد و هنوز در این باره رای صادر نشده است و فقط نامه ای از سوی فیفا به فدراسیون فوتبال آمده است و باید رای فیفا و کمیته حل اختلاف به ما ارسال شود و در صورت محکومیت باید طلب وی را پرداخت کنیم.

وی ادامه داد: کار های حقوقی مربط به این شکایت را بزرگی مسئول حقوقی باشگاه پیگیری می کند و مانوسی فر نیز مسائل بین المللی را رصد می کند تا هیچگونه حقوقی از باشگاه استقلال ضایع نشود.

افتخاری در مورد وضعیت پادوانی گفت: با وی در حال مذاکره هستیم و مسائل اداری این انتقال در حال انجام است و حکم آزادی وی از سوی فیفا صادر شده است اما می بایستی طبق قرار داد ، رضایت باشگاه سپاهان را برای انتقال به استقلال تهران جلب کند،  همچنین یک بازیکن نفت تهران نیز مورد نظر منصوریان است که در صورت توافق وی را نیز به خدمت می گیریم.


انتهای پیام/
   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۰۲ شهريور ۱۳۹۵
آقا اجازه! حالا ما تو مقشامون باید به کرامات جناب وزیر، افتخار غیبگویی را هم اضافه کنیم! خوب ماچه گناهی کردیم که هی مقشامون را زیاد میکنن؟؟
آخرین اخبار