زاهدان ؛

اجرای طرح سپاس ویژه ایثارگران، جانبازان

معاون تعاون بنیاد شهید سیستان و بلوچستان گفت: طرح سپاس ویژه ایثارگران، جانبازان و شهداء توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران دراستان اجرا شد.

اجرای طرح سپاس ویژه ایثارگران، جانبازانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  غلامعلی ثموری گفت: طرح سپاس به منظور ارج نهادن به مجاهدت ها ایثارگری‌ها و فداکاری رزمندگان در عرصه‌های مختلف بویژه جنگ تحمیلی در استان اجرایی شد که در این طرح از 4 هزار و 314 خانواده بازدید و دلجویی شد و نسبت به رفع مشکلات آنان اقدام شد .

وی با اشاره به اینکه  90درصد داوطلبان کنکور شاهد وارد دانشگاه می شوند، گفت: 2 هزار دانشجو و 1500 دانش آموز شاهد در استان وجود دارد و رتبه سوم کشوری در کمترین میزان مشروطی  متعلق به دانش آموزان این استان است.

وی تصریح کرد: در یک سال گذشته 13 هزار و 534 نفر از خانواده شهیدان جانبازان وایثارگران در فعالیتهای ورزشی بنیاد شهید حضور داشتند و در سال جاری نیز 280 نفر به سفر زیارتی مشهد مقدس و 90 نفر به سفر زیارتی قم اعزام شدند.

وی افزود: برای هر فرد توسط بنیاد شهید سالانه سه کمیسون پزشکی به منظور بررسی وضعیت سلامت تشکیل می‌شود و تشخیص کمیسیون به مراحل بعدی جهت رسیدگی ارجاع داده می‌شود.

همچنین خانواده شهیدان، جانبازان و ایثارگران از کلیه خدمات بهداشتی و درمانی و بیمه مکمل برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار