مشهد؛

حاج رجب بستری شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با حضور در بیمارستان امام حسین(ع) با حاج رجب جانباز مشهدی که در این بیمارستان بستری است دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ عابدین عابدی‌مقدم امروز با حضور در بخش داخلی بیمارستان امام حسین(ع) مشهد مقدس با حاج رجب محمدزاده جانباز 70 درصدی کشورمان دیدار و روند درمانی این جانباز غیورمرد را از پزشکان معالج وی جویا شد.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در این دیدار ضمن آرزوی شفای عاجل برای حاج رجب محمدزاده از درگاه خداوند متعال آرزوی توفیق روزافزون و سلامتی این اسطوره صبر و استقامت را مسئلت کرد.

پزشکان معالج حاج رجب محمدزاده از بهبودی نسبی این جانباز سرافراز خبر دادند ولی تاکید آنها بر این است که تا بهبودی کامل تحت نظر متخصصان داخلی این بیمارستان قرار داشته باشد.

گفتنی است: حاج رجب محمدزاده جانباز مشهدی که چهره اش  در اذهان تمامی عاشقان فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت حک شده است از 17 تیرماه جاری بر اثر عفونت ریه در بخش داخلی بیمارستان امام حسین(ع) مشهد مقدس بستری شده است.

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۲۱ تير ۱۳۹۵
سلام بر رشادتهای حاجی رجب
Germany
ناشناس
۱۶:۰۷ ۲۱ تير ۱۳۹۵
عکس این قهرمان را اگر مدیران نجومی به اتاق کارشان می زدندشاید از خجالت کمتر می چاپیدند....اون دختر صفدر وقتی سکه ودلار جمع می کرد به فکر این بزرگ مردان بی ادعا می افتاد حیا کنه!یا اون یکی که می گه حقوق از شیر مادر حلال تره !یکی دیگر جان فشانی کرده ...یکی دیگه چپاول را حق خودش می دونه )
Kazakhstan
ناشناس
۱۵:۰۷ ۲۱ تير ۱۳۹۵
خدایا تمام مریضان ما را شفای عاجل عنایت بفرما.مخصوصا برادر دوست داشتنی مان حاج رجب
Seychelles
ناشناس
۱۴:۵۴ ۲۱ تير ۱۳۹۵
واقعا مسولین تجمل گرا خجالت.خجالت.خجالت....حاجی بخدا من یکی شرمنده ی تو و امثال توییم..
-
ناشناس
۱۴:۲۶ ۲۱ تير ۱۳۹۵
دعا برای شفای تمام بیماران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۱ تير ۱۳۹۵
این عزیزان به خاطر دین وامنیت امثال ما به این وضع دچار شدن اونوقت بعضی ها که کمتر برای این نظام وکشور زحمت کشیدن بیشتر طلبکارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۲۱ تير ۱۳۹۵
خدا شفایش بدهد