شیراز؛

تمرینات نمایش مهنا

مهنا، روایتی از زندگی شهید دوران شهریور ماه به صحنه می‌رود.

تمرینات نمایش مهنابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ بهرام میرزایی کارگردان نمایش مهنا گفت: مهنا روایتی از زندگی خلبان شهید عباس دوران از زبان همسرش است، و این اثر از یکشنبه هفتم شهریور به صحنه می‌رود.
میرزایی افزود: نمایش مهنا به تهیه ‌کنندگی فرماندهی و عقیدتی سیاسی پایگاه شهید دوران و با مشارکت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس استان فارس و اداره ارشاد شیراز به مدت یک ماه در تالار ارشاد شیراز به روی صحنه می‌رود.
امیر سرتیپ دوم خلبان منصور محمدی، فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران گفت: شهید دوران به حق شایسته برترین هنر ها است و باید این شهید بزرگوار به مردم و به ویژه جوانان شناسانده شود.
وی افزود: هنرمندانی که زندگی نامه شهدا را دست مایه هنر خود قرار می‌دهند، مایه خوشحالی است.
امیر محمدی افزود: این نمایش در مجموع توانسته زندگی ‌نامه شهید را خوب معرفی کند اما برخی از بخش ‌ها نیاز به بازبینی دارد و باید قدرشناسی مردم نسبت به شهدا و خانواده آن ها بیشتر در نمایش نشان داده شود.
فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران با اشاره به بازیگرانی که نقش همسر شهید را بازی می‌کنند، بیان کرد: باید دقت شود که اجر همسرشهید ضایع نشود چرا که همسر شهید با عزت و اقتدار در مقابل مشکلات و گرفتاری ‌ها ایستادند و خم به ابرو نیاوردند و الگوی جامعه اسلامی ما هستند و این افتخار باید در نمایش دفاع مقدس دیده شود.
حجت‌ الاسلام سید محمد سیدیان معاون فرهنگی و روابط عمومی اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی درباره این نمایش تصریح کرد: تولید آثار هنری درباره شهدا به ویژه شهدای خلبان نیروی هوایی کاری مقدس است و فعالیت‌ های فرهنگی و هنری مصداق زنده نگه داشتن یاد شهدا است.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.