شیراز؛

افتتاح 8 پروژه مسکن مهر در فارس

هشت پروژه مسکن مهر با اعتبار ۳۶۰ میلیارد ریال در استان فارس افتتاح می‌شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عطا‌الله زمانی مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس با بیان اینکه این طرح‌ ها در سه شهرستان استان فارس اجرا شده و در قالب  450 واحد مسکونی به بهره برداری می رسد گفت: طرح هادی و توسعه و عمران روستایی با 64 هزار و 240 میلیون ریال اعتباراستانی و 121 هزار و 53 میلیون ریال اعتبار ملی اجرا می‌شود و 33 هزار 775 خانوار از خدمات آن بهره‌مند شده ‌اند.
زمانی افزود: طرح ‌های ویژه بهسازی مسکن روستایی در 29 شهرستان استان فارس از سوی بنیاد مسکن با دو هزار و 769 میلیارد  و 575 میلیون ریال اعتبار اجرا شده که نه هزار و 558 خانوار از نعمت خانه ‌های مقاوم بهره‌ مند می‌شوند.
وی اجرای طرح‌ های بازسازی واحد های حوادث غیرمترقبه را از دیگر خدمات بنیاد مسکن به مردم دانست و گفت: این طرح‌ ها در 29 شهرستان استان فارس در قالب بازسازی هزار و 659 واحد اجرا شده و 606 میلیارد و 620 میلیون ریال صرف اجرای آن  شده است که اعتبارات این حوزه از محل آورده متقاضیان، وام بلا عوض روستایی و تسهیلات شهری و روستایی تامین شده است.
زمانی با اشاره به عملکرد بنیاد مسکن استان فارس در مورد صدور مالکیت خانه‌ های روستایی گفت: با همکاری سازمان ثبت اسناد و املاک استان تاکنون 245 هزار و 128 جلد سند در استان فارس صادر و تعداد 3 هزار و 868 جلد سند نیز در دست اقدام است.
مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس با بیان اینکه در بسیاری از طرح های عمرانی و توسعه که بنیاد مسکن  دراستان انجام داده مشارکت خیرین و نیکوکاران برجسته است افزود: در مجموع 45 هزار و 442 خانوار از خدمات طرح ‌های  هفته دولت که  از سوی بنیاد مسکن  اجرا شده بهره ‌مند می‌شوند و 3 هزار و 921 میلیارد و 488 میلیون ریال در این حوزه سرمایه‌گذاری شده است.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.