شیراز؛

اعزام بسیجیان شیرازی به مناطق محروم

گروه جهادی انصارالمهدی در راستای محرومیت ‌زدایی به یکی از محروم‌ترین روستا های شهرستان رستم اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ ابوذر اسدی مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت: این گروه جهادی با حرکت خودجوش جمعی از جوانان بسیجی و حمایت‌ های بسیج سازندگی ناحیه ثارالله شیراز برای آبادانی و ساخت‌ و ساز مناطق محروم اعلام آمادگی کردند.
اسدی افزود: گروه جهادی انصارالمهدی به شهرستان رستم اعزام شدند و در مدت 10 روز فعالیت ساخت‌ و ساز و آبادانی را در این منطقه کم ‌برخوردار انجام می ‌دهند.
 وی ادامه داد: اهداف موردنظر در این حرکت جهادی تکمیل ساخت یک مسجد و سرویس بهداشتی است و در این مدت توسط استادکار مجرب در زمینه دیوار چینی و بتن ‌ریزی با حمایت افراد گروه جهادی بسیجیان روند تکمیل آن به پایان می ‌رسد.
اسدی بیان کرد: شناسایی این عرصه از مدت ‌ها پیش صورت گرفته و سعی شده با اقدام این گروه جهادی گرهی از مشکلات و سختی‌های مردم این روستا برطرف شود.
 مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه ثارالله شیراز بیان داشت: گروه‌ های جهادی بسیج زمینه روحیه تلاش و خلاقیت جوانان را دنبال می‌کنند و در این راستا ناحیه بسیج ثارالله شیراز با برخورداری از سه گروه جهادی در سطح حوزه ‌های بسیج محلات از سال ‌های گذشته روند آبادانی در مناطقی که محرومیت به چشم می‌خورد به کمک مردم آمده است.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار