شاهرود؛

ورود معاون اول رئیس جمهور به شاهرود

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری برای بهره برداری از سه طرح بزرگ صنعتی استان سمنان وارد فرودگاه شاهرود شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود؛ اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری با هیات همراه برای برای بهره برداری از کارخانه فولاد کویر دامغان عازم این شهرستان شد. 

جهانگیری در این سفر یک روزه، شرکت آریا ترانسفو در شهمیرزاد را افتتاح می کند و در جلسه اقتصاد مقاومتی استان در استانداری نیز شرکت می کند. 

شرکت آریا ترانسفو شرق با ظرفیت تولید 21 هزار و 600 دستگاه انواع ترانسفورماتورهای توزیع برق با سرمایه گذاری ثابت ریالی 773 میلیارد ریال و سرمایه گذاری ارزی 13 میلیون و 800هزار یورو و با سرمایه در گردش 300 میلیارد ریال به همراه اشتغالزایی برای 850 نفر در بخش شهمیرزاد شهرستان مهدیشهر در استان سمنان قرار دارد. 

دومین طرح مهم صنعتی، شرکت فولاد کویر دامغان است که در زمین 100 هکتاری با 503 هزار مترمربع زیربنا و با سرمایه گذاری 2 هزار و 500 میلیارد ریال و ارزی در 2 بخش ذوب و ریخته گری و احیا فعالیت خود را آغاز کرد و بخش نورد و احیا را در حال احداث دارد. 

ظرفیت تولیدی بخش های ذوب و ریخته گری سالانه 300 هزار تن با اشتغالزایی 150 نفر است که با راه اندازی بخش های بعدی اشتغالزایی این واحد تا 600 نفر افزایش می یابد. 

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار