شاهرود؛

مدیران دستگاه اجرایی شاهرود باشهدا تجدید پیمان کردند

به مناسبت آغاز اولین روز هفته دولت مدیران دستگاه اجرایی شاهرود باشهدا تجدید پیمان کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود، مسئولان دستگاه های اجرایی شاهرود به همراه معاون استاندار سمنان و فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان شاهرود، نخستین روز از هفته دولت را با حضور در گلزار شهدای این شهر و تجدید میثاق با شهدا و آرمان های انقلاب آغاز کردند.

حجت الاسلام محمدتقی محمدی معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران شاهرود در گلزار شهدای شاهرود با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: شهادت این دو شهید بزرگوار و گنجاندن هفته ای به نام دولت در تقویم جمهوری اسلامی ایران کار ارزنده و درخور تقدیر است.
حجت الاسلام محمدتقی محمدی ابراز داشت: در ایام مختلف سال از جمله در شروع هفته دولت مسئولان شهرستان در این مکان مقدس که انسان های ارزشمندی در آن خفته اند جمع شده و عملکرد خود را ارایه می کنند.

وی با اشاره به کلامی از حضرت امیرالمومنین علیه السلام در نهج البلاغه افزود: کسی که در محیط کار محبت، اخلاق اسلامی و تواضع را در برخورد با مردم دارد با فضل و بزرگواری رفتار کرده است.

محمدی با تاکید بر ارائه گزارش عملکرد دستگاه های دولتی به مردم تصریح کرد: اگر در هر مقطعی در کنار ضعف هایی که از عملکرد دولت دیده می شود به نقاط قوت نیز پرداخته شود، آن نقد سازنده و قابل تقدیر است و دولتمردان نیز در صدد رفع آن بر می آیند.

محمدی افزود: اگر تنها نقد انجام پذیرد و خوبی ها و نقاط مثبت دیده نشود، آن نقد مغرضانه بوده و نشان می دهد فرد روح سالمی ندارد.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.