شاهرود؛

91 طرح عمرانی و اقتصادی در شاهرود افتتاح می شود

همزمان با هفته دولت 91 طرح در شهرستان شاهرود افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،سید محمدرضا هاشمی فرماندار شهرستان شاهرود گفت: در هفته دولت 91 طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار 475 میلیارد و 130 میلیون ریال در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

هاشمی ادامه داد: از این تعداد 78 طرح عمرانی و 13 طرح نیز اقتصادی است.

وی با بیان اینکه از این تعداد دو طرح به صورت شهرستانی اجرا می شود، افزود: شهر شاهرود دارای 32 طرح به ارزش 250 میلیارد ریال است.

وی اضافه کرد: پس از آن بخش بسطام نیز دارای 32 طرح به ارزش 120 میلیارد ریال، بخش مرکزی 17 طرح با اعتبار 100 میلیارد ریال و بخش بیارجمند دارای 9 طرح با اعتبار 60 میلیارد ریال هستند.

معاون استاندار سمنان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی 12 طرح در سطح شهرستان تأکید کرد: تمامی این طرح ها متعلق به شهرداری ها و یا بخش خصوصی هستند چرا که نگاه دولت به تکمیل طرح های نیمه تمام و به خصوص طرح های دارای پیشرفت بیش از 50 درصد بوده و طرح جدیدی را آغاز نمی کند.

هاشمی ادامه داد: در این هفته 24 دستگاه اجرایی طرح های خود را بهره برداری خواهند کرد.
وی همچنین یکی از بزرگ ترین طرح های شهرستان را شروع کار دوباره کارخانه کنسانتره دانست و افزود: این کار که با پیگیری و همدلی مسئولان شهرستان و استان انجام شد، نمونه ای موفق از اقتصاد مقاومتی است و کام بیش از 800 نفر از کشاورزان شهرستان که با این کارخانه در ارتباط بودند را شیرین کرد.

فرماندار شاهرود از گشایش رسمی این کارخانه با حضور استاندار خبر داد و گفت: این مجموعه، روزانه به 70 تن محصول نیاز دارد و نخستین بار انگور آن از شهرستان کاشمر نیز هفته پیش وارد شهرستان شد.

هاشمی تأکید کرد: نخستین اولویت مدیران تمام دستگاه ها حفظ وضعیت موجود و جذب سرمایه جدید است.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار