خاش؛

تقدیر علما و معتمدان بخش مرکزی خاش از خدمات دولت

شماری از علما، معتمدان و نخبگان بخش مرکزی شهرستان خاش حمایت ویژه خود را از برنامه های دولت اعلام و از خدمات سه ساله دولت دبیر و امید در این شهرستان تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛علما، معتمدان و نخبگان بخش مرکزی خاش به مناسبت هفته دولت با حضور در فرمانداری و دیدار با فرماندار خاش از نگاه ویژه دولت به توسعه و پیشرفت منطقه قدردانی و آمادگی خود را برای همکاری در حوزه های مختلف اعلام کردند.

مولوی محمدعلی شهنوازی امام جمعه اهل سنت خاش در این نشست گفت: در طول 37 سال عمر با برکت انقلاب اسلامی هیچگاه مباحث تفرقه و اختلاف بین شیعه و سنی وجود نداشته و تمام پیروزی ها و اقتدار کشورمان مرهون وحدت و یکپارچگی ملت و در کنار هم بودن دولت و ملت است. 

وی با قدردانی از توجه ویژه دولت به منطقه سیستان و بلوچستان بیان کرد: انتصاب استانداری فرهیخته و توانمند و دانا و فرمانداران بلوچ و اهل سنت در کنار خدمتگزاران اهل تشیع شاخص های برجسته دولت را در جهت بهره گرفتن از توانمندی ها و ظرفیتهای منطقه نشان می دهد و به مردمان خونگرم و نجیب استان محروم و مرزی سیستان و بلوچستان امید می بخشد. 

مولوی شهنوازی افزود: حمایت از دولت و فرماندار و اطاعت از امیران تعیین شده از سوی حاکمیت وظیفه ای مهم تلقی می شود که همگان به آن واقف هستیم و این امر به موفقیت دولت در امر خدمت رسانی کمک می کند. 

رابط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت شهرستان خاش نیز در این نشست بیان کرد: تشکر از نعمت های پروردگار متعال و قدردانی از تلاشهای دولتمردان، در این قشر دلسوز و پرتوان جامعه دلگرمی ایجاد و امید و انگیزه برای کار کردن را در مسئولان تقویت می کند. 

انتهای پیام/گ
برچسب ها: علما ، معتمدان ، تقدیر ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار