چابهار؛

افتتاح9 طرح وپروژه بخش کشاورزی در چابهار

در طول هفته دولت 9 طرح و پروژه عمرانی و زیربنایی در بخش کشاورزی با صرف اعتباری بالغ بر 14 میلیارد و 430 میلیون ریال افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛غلامحسین بامبری گفت: در دومین روز از گرامیداشت هفته دولت در بخش کشاورزی شهرستان چابهار دو طرح مورد افتتاح و بهره‌برداری رسید. 

مدیر جهاد کشاورزی چابهار افزود: یک باب استخر ذخیره آب با صرف اعتباری بالغ بر 200 میلیون ریال با حضور معاون استاندار در شهر نگور از توابع بخش دشتیاری مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت. 

وی ادامه داد: از آنجائیکه یکی از اهداف مهم جهاد کشاورزی ایجاد اشتغال پایدار و استفاده بهینه از ظرفیت و توانمندی موجود شهرستان به منظور تامین گوشت مورد نیاز خانوار و به ویژه استفاده از نیروهای بومی برای توسعه سرمایه‌گذاری در بخش‌های تولیدی و تکمیل چرخه تولید است، یک واحد مرغ گوشتی 30 هزار قطعه‌ای با ظرفیت جوجه‌ریزی 5 دوره در سال جمعاً 150 هزار قطعه با تولید 330 تن گوشت سفید در سال با اعتبار یک میلیارد ریال طی روزهای اخیر افتتاح شد. 

وی این پروژه‌ها را احیا و مرمت بندسارها، احداث جاده دسترسی به مزارع، استخر ذخیره آب، ساخت و احداث جایگاه بهداشتی دام، ساخت جایگاه شست‌وشو و بسته‌بندی موز و پرورش مرغ گوشتی عنوان کرد. 

مدیر جهادکشاورزی چابهار گفت: در مجموع طی طول هفته دولت 9 طرح و پروژه عمرانی و زیربنایی در بخش کشاورزی با صرف اعتباری بالغ بر 14 میلیارد و 430 میلیون ریال افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: طرح ، کشاورزی ، چابهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار