کرمان؛

سفر معاون رئیس جمهور فردا به کرمان

معاون رئیس جمهور فردا برای برگزاری برنامه‌های هفته دولت به استان کرمان سفر می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،محمود وفایی مدیر‌کل میراث فرهنگی استان کرمان گفت: سفر معاون رئیس جمهور دو روزه است و عصر جمعه 5 شهریور ساعت 18 وارد کرمان می‌شود.

مدیر‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان بازدید از نمایشگاه دست‌آوردهای دولت یازدهم را از برنامه‌های بدو ورود سلطانی‌فر به کرمان عنوان کرد و گفت: سلطانی‌فر در جشن مردمی ثبت کویر جهانی لوت در محل نمایشگاه دست‌آوردهای دولت در پارک مادر حضور یافته و سپس در گفت‌و‌گوی ویژه خبری شبکه 5 کرمان شرکت می‌کند.

وی با بیان اینکه شورای اداری استان کرمان در روز شنبه 6 شهریور با حضور معاون رئیس جمهور برگزار می‌شود افزود: در این جلسه افتتاح تعدادی از طرح‌های عمرانی 4 شهرستان به صورت هم زمان از طریق ویدئو کنفرانس انجام می‌شود.

وفایی با اشاره به اینکه نشست مشترک شورای اقتصاد مقاومتی استان کرمان با فعالان اقتصادی در همه حوزه‌ها و فعالان صنعت گردشگری نیز در صبح روز شنبه برگزار می‌شود خاطر‌نشان کرد: در این نشست با حضور معاون رئیس جمهور واگذاری تعداد 8 خانه تاریخی از میراث فرهنگی به سازمان همیاری‌های شهرداری‌ها برای بازسازی و مرمت و بهره‌برداری از آنها انجام می‌شود.

وی افزود: برنامه رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در عصر روز شنبه 6 شهریور افتتاح مرکز کنترل نظارت استان در محل سازمان برنامه و بودجه و همچنین بازدید از پروژه‌های شهری کرمان است.

مدیر‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: معاون رئیس جمهور ضمن بازدید از موزه صنعتی کرمان در آئین اهدای تعدادی آثار به این موزه نیز شرکت کرده و سپس عازم تهران می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.