اردبیل؛

واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام فرهنگی کشور به بخش خصوصی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با برنامه‌ریزی های انجام شده پروژه‌های نیمه‌تمام وزارت فرهنگ و ارشاد به بخش خصوصی قوی در کشور واگذار می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی جنتی در بازدید از پروژه تالار شهر اردبیل اظهار داشت: از اولویت‌های مهم دولت یازدهم واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه فرهنگ و ارشاد به بخش خصوصی است که در این زمینه پیش‌بینی شده امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام شده پروژه‌های نیمه‌تمام فرهنگی به بخش خصوصی کاردان و قوی واگذار شود.

وی با بیان اینکه دولت به تنهایی قادر به تکمیل تمامی پروژه‌های نیمه‌تمام در کشور نیست، گفت: در این زمینه در بسیاری از استان‌های کشور از جمله استان کرمان پروژه فرهنگی به بخش خصوصی واگذار شد که این امر با اهتمام ویژه سرمایه‌گذار بخش خصوصی به بهره‌برداری رسید.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: تکمیل پروژه تالار شهر اردبیل نیازمند 20 میلیارد تومان اعتبار است که دولت به تنهایی نمی‌تواند این پروژه را تکمیل کند و باید مسئولان نسبت به جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای تکمیل این پروژه اقدام کنند.

جنتی تصریح کرد: پروژه‌هایی که بالای 60 درصد در کشور پیشرفت فیزیکی دارند می‌توانند با استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به بهره برداری برسند که نیاز است در این زمینه مسئولان مربوطه اهتمام ویژه‌ای در جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی داشته باشند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.