اصفهان؛

جذب سرمایه بخش خصوصی از راهکارهای حل مشکلات شهرضا است

شهرضا به لحاظ برخورداری از زیرساخت های سرمایه گذاری اقتصادی جزو شهرستان های شاخص استان اصفهان محسوب می شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معاون سیاسی وامنیتی استاندار اصفهان با بیان این مطلب در جلسه شورای اداری شهرستان شهرضا اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر به عنوان نمادهای ماندگار و تاریخی تثبیت مردم سالاری دینی در ایران هستند که با اشاعه فرهنگ مردم داری، پرهیز از جناح گرایی و باندبازی و در اولویت قرار دادن خدمت شایسته به الگویی بی نظیر در تاریخ حماسی ملت ایران تبدیل شدند.

سیدرضا عقدایی با بیان اینکه ملت شریف ایران با حضور پرشور در تمامی عرصه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی درس پایداری و مقاومت را در میدان عمل هویدا کردند، متذکر شد: در وضعیت کنونی اعتیاد، بیکاری و طلاق به عنوان مهم ترین معضلات فراروی جامعه ایرانی مطرح است و به هر حال باید با ایجاد اشتغال پایدار زمینه حل و فصل ریشه ای این مشکلات در کشور فراهم شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان با بیان اینکه کاهش سه برابری درآمدهای نفتی کشور در طول دوران دولت یازدهم زمینه ساز بروز برخی مشکلات و تنگناها در مجموعه کشور شد، عنوان کرد: در بهترین وضعیت درآمدهای کشور جوابگوی ۵۰ درصد از هزینه های موجود است و برای رفع این نقیصه باید نسبت به بررسی و اجرای طرح های مناسب اقدام شود.

وی بیان داشت: شهرضا به لحاظ برخورداری از زیرساخت های سرمایه گذاری اقتصادی جزو شهرستان های شاخص استان اصفهان محسوب می شود که برای تحقق رونق اقتصادی در چارچوب اقتصاد مقاومتی نسبت به پیگیری این اصل مهم اهتمام داشته باشیم.

عقدایی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید براینکه فرماندار شهرضا به لحاظ شاخص های کارآمدی و شایستگی جزو مسئولان برجسته استان اصفهان محسوب می شود، اظهار داشت: استاندار اصفهان با رضایت مندی حداکثری از عملکرد فرمانداری شهرضا از روند فعالیت های اجرایی وی ابراز خرسندی می کند.

وی هم افزایی و تعامل بین مجموعه مسئولان شهرضا را یک فرصت طلایی فراروی توسعه شهرستان برشمرد و گفت: انتخاب خانم محمودی به عنوان نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی از سوی مردم فهیم شهرستان به لحاظ برخورداری وی از نیروی جوانی، قدرت و صلابت در پیگیری امور می تواند عرصه ای بزرگ در جهت شکوفایی و بروز استعدادهای نهفته در این دیار باشد.

معاون سیاسی وامنیتی استاندار اصفهان با بیان اینکه مجموعه مدیران و مسئولان شهرضا باید نهایت همکاری و مساعدت را با نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی داشته باشند، افزود: به هر حال انجام فعالیت های اصولی و زیرساختی در حوزه توسعه و آبادانی امری مشارکتی و همه جانبه است که نباید از منظر متولیان امر دور باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نعمت امنیت در سطح کشور مرهون مجاهدت و ایثارگری جمعی از فرزندان این مرز و بوم در دستگاه های نظامی و امنیتی است، بیان داشت: با وجود اینکه خاورمیانه در یکی از پر تلاطم ترین دوران تاریخی واقع شده است اما به برکت رشادت ها و ایستادگی های فرزندان رشید جمهوری اسلامی ایران زمینه حضور و خودنمایی دشمنان حتی کیلومترها دورتر از مرزهای ایران سلب شده است.

عقدایی با اشاره به اینکه صلابت و شکوه شهرضا در فتح قله های علمی همواره نماد غرور و افتخار مردمان این دیار بوده است، یادآور شد: شهرضا در گذشته های نه چندان دور همواره رتبه های نخست استانی و ملی را در عرصه های علمی از آن خود می کرد و بدون شک بازگشت و احیای مجدد آن روزها امر دور از ذهنی نیست.

وی با ابراز خرسندی از احداث نخستین ساختمان دانشگاه شهرضا در سالجاری گفت: امیدواریم چشم انداز این دانشگاه منطبق بر سنجش نیازمندی های روز منطقه و ارائه رشته هایی مبتنی بر توسعه صنعت لحاظ و اجرایی شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان با بیان اینکه در دوران پسابرجام فرصت های جدید فراروی توسعه کشور گشوده شده است، گفت: برقراری و بازگشایی شبکه های انتقال پول در کشور، امکان ورود تکنولوژی های نوین در رشته ها و عرصه های مختلف، افزایش صادرات نفتی و پتروشیمی، لغو تحریم ها در حوزه کشتیرانی، بهبود وضعیت صنعت گردشگری، بسترسازی برای سرمایه گزاری خارجی و امکان عرضه محصولات مختلف تولید ایران در بازارهای خارجی جزو مهم ترین دستاوردهای اجرای برجام در کشور به شمار می رود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.