گام بزرگ مایکروسافت برای کاربران تلفن های هوشمند/مایکروسافت از اپلیکیشن Cache رونمایی کرد

با استفاده از اپلیکیشن cache کاربران می توانند محتوای مورد نظرشان را به راحتی بوک مارک کرده و در دستگاه های مختلف همگام سازی کنند.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروز شرکت مایکروسافت از جدیدترین محصول پروژه گاراژ خود رونمایی کرد. این اپلیکیشن به شما کمک می کند هرآنچه را که برای شما اهمیت دارد به سادگی "بوک مارک" کنید. طراحی اپلیکیشن Cache  به گونه ای است که به شما این امکان را می دهد تمام محتوای موردنظرتان را بین دستگاه های مختلف همگام سازی کنید. در حال حاضر این اپلیکیشن برای آیفون و ویندوز PC طراحی شده است.

کاربران می‌توانند با استفاده از Cache به تمامی عکس ها، صفحات وب، یادداشت ها، فایل ها و محتوای موردنظرشان دسترسی پیدا کنند. از دیگر قابلیت های Cache ایجاد گروه و سازماندهی محتوای مورد نظرتان به زیرمجموعه های مختلف مثل پروژه ها، مشتریان، امور و نظرات است.

گام بزرگ مایکروسافت برای کاربران تلفن های هوشمند/مایکروسافت از اپلیکیشن Cache رونمایی کرد

با استفاده از این اپلیکیشن، محتوای مورد نظر شما در کلیه دستگاهایتان قابل دسترسی خواهد بود. کارکرد این اپلیکیشن مشابه OneClip است. OneClip کیبورد دیجیتالی است که توسط مایکروسافت طراحی شد و بین دستگاه های مختلف قابل همگام سازی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار