گیلان؛

بهره برداری از استخر شنای بانوان

در چهارمین روز از هفته دولت صبح امروز با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست و استاندار گیلان استخر شنای بانوان بندرانزلی به بهره برداری رسید.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛

رییس سازمان حفاظت محیط زیست  با بیان اینکه سرمایه‌گذاری برای ورزش بانوان را دارای اهمیت زیادی دانست و گفت: دولت به‌ویژه شخص روحانی توجه ویژه‌ای به مسائل اجتماعی از جمله ورزش دارد.

معصومه ابتکار با بیان اینکه به ورزش بانوان و همگانی توجه خاصی داریم، افزود: ورزش از لحاظ روحیه و فیزیولوژیکی به بانوان کمک می‌کند.

وی ورزش را یکی از مکمل‌های زندگی شهری دانست وگفت: ورزش یکی از راهکارهای کم‌حرکتی در جامعه است و توجه ویژه به ورزش بانوان اهمیت دارد.

وی با تصریح بر اینکه ورزش شنا با آب سالم انجام می‌شود، افزود: ابتدا باید محیط زیست را سالم نگه داریم و دولت در این زمینه تلاش می‌کند.

ابتکار حفظ محیط زیست را جزو وظایف تمام مردم و مسؤولان دانست و گفت: مردم و مسؤولان در زمینه حفظ محیط زیست مسؤولیت دارند به‌ویژه در استانی که از پسماند و انتشار زباله رنج می‌برد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه اگر دریای خزر سالم باشد مکانی برای شنا است،افزود: طرح پرچم آبی در سواحل گیلان را اجرا می‌کنیم و در این طرح هر ساحلی که پاک باشد یک پرچم به نشانه پاک بودن دریافت می‌کند.

گفتنی است برای احداث این استخر شنا با مساحت هزار و 507 مترمربع در غازیان انزلی 18 میلیارد ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.