شیراز؛

کنسرت دغدغه مردم نیست

باید به مسائل مهمتر از کنسرت و حاشیه های آن در کشور توجه کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آیت‌ الله اسد الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: امروز کنسرت و تعطیلی آن دغدغه مردم نیست چرا که باید میزان طرفداران کنسرت را با سفره های خالی در کشور مقایسه کرد.
نماینده ولی فقیه افزود: من از سر دلسوزی و نگرانی تقاضا می کنم برخی بحث ‌های بیهوده در جامعه جمع شود امروز در کشور ما حدود 80 میلیون نفر زندگی می کنند حال باید دید از این میزان چند نفر طرفدار واقعی کنسرت هستند و تا کنون چند درصد از کنسرت ها در کشور تعطیل شده که به گفته وزیر کشور تنها یک درصد از کنسرت هایی که در کشور برگزار می شود تعطیل شده است.
امام جمعه شیراز با بیان اینکه کنسرت های تعطیل شده چند درصد کنسرت ‌های درجریان است آیا این به نان و آب و اشتغال ما بستگی دارد که گفتمان اصلی کشور شود ادامه داد: باید به مسائل مهم در کشور توجه داشته باشیم نه اینکه برای تعدادی محدود که طرفدار کنسرت هستند هر روز بحث و این موضوع ادامه داشته باشد در حالی که باید برای کارخانه های در حال تعطیل شدن و بیکاری مردم بحث کنیم.
آیت الله ایمانی همچنین با بیان اینکه کشور ایران اسلامی با 17 هزار شهید ترور از قربانیان تروریسم است که در تمام عرصه‌ ها از جمله نماز جمعه، جهاد، کار و تلاش و جهاد سازندگی شهید ترور داریم تصریح کرد: وقاحت و بی شرمی استکبار در این است که کشوری با 17 هزار شهید ترور را، طرفدار تروریسم می‌خواند.
نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به اینکه دوستی با برخی کشور ها ساده اندیشی است گفت: برخی ساده اندیشان و یا قلم به مزدها فکر می کنند برخی کشور ها مانند آمریکا، فرانسه و انگلیس می توانند یار وفاداری برای کشور باشند در حالی که تاریخ و گذشته به ما نشان داده که چنین نیست و آن ها همواره به دنبال ضربه زدن به کشور هستند، بنابراین باید بیش از گذشته مراقب فعالیت های آن ها باشیم.
وی با اشاره به هشتم شهریور سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر گفت: این دو بزرگوار نمونه های اخلاص، کار و تلاش بی مزد و منت بودند و در هنگام مسئولیت چنان خوبی از خود به جا گذاشتند که تاریخ یاد آنان را فراموش نمی کند.
انتهای پیام/ر

برچسب ها: کنسرت ، دغدغه ، اصلی ، مردم ، نیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار