ادامه بمباران مواضع کردها از سوی ارتش ترکیه

ارتش ترکیه برای دومین روز متوالی مواضع نیروهای سوریه دموکراتیک را بمباران کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، ارتش ترکیه برای دومین روز متوالی، همچنان به بمباران مواضع کُردهای موسوم به نیروهای "سوريۀ دموکرات" در نزدیکی جرابلس ادامه می دهد.

بر این اساس، "شروان درویش" -- سخنگوی شورای نظامی منبج -- روز جمعه گفت: نیروهای ترکیه، همچنان به حملات توپخانه ای به مواضع کردها در منطقه العمارنه در جنوب شهر جرابلس ادامه می دهند. این منطقه در شمال استان حلب و نزدیک مرزهای سوریه با ترکیه قرار گرفته است.

از سوی دیگر، آنکارا اعلام کرد که حملات این کشور به حومۀ جرابلس، کُردها را نیز شامل می شود زیرا آن ها درخواست ها برای عقب کشیدن نیروهایشان از مناطقی که ترکیه در آن ها به عملیات ضد داعش می پردازد را نادیده می گیرند.

ترکیه، پنجشنبه گذشته تانک های خود را به سوریه گسیل کرد و در پیامی شدیداللحن به نیروهای کُرد از آن ها خواست مواضع خود را خالی کنند. این درخواست پس از آن مطرح شد که گروه های مسلح تروریست، با حمایت ترکیه به شهر مرزی جرابلس حمله ور شدند تا این شهر مرزی را از دست داعش بگیرند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۲ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
این برا کردهای سوریه درس عبرتی میشه تا دیگه تو هر موقعیتی به دولت مرکزیشون ضربه نزنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۰ ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
تجاوز به خاک سوریه یک بی ادبی سیاسی و بین المللی است ، که ترک ها از ارباب آمریکائی اشان یاد گرفته اند و این مطلب را درک نمی کنند که یانکی ها در منطقه مهاجم هستند و گورشان را گم می کنند و می روند . اما دولت متجاوز ترکیه بعدا با ملت مدعی تجاوزها و خون های ریخته شده و مردم آواره و خانه خراب سوریه چه خواهدکرد ؟
آخرین اخبار