آغاز سفر استانی به مناسبت هفته دولت؛

در سفر یک‌روزه وزیرعلوم به استان سمنان چه می گذرد؟

وزیر علوم و مدیرکل حوزه وزارتی برنامه سفر استانی وزیر علوم به سمنان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالحسین فریدون مشاور وزیر علوم و مدیرکل حوزه وزارتی در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: محمدفرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از صبح امروز بعنوان نماینده با هیات همراه سفر استانی خود را آغاز کرده است.  

وی افزود: در این سفر وزیر علوم افتتاح پروژه های عمرانی و دیدار با مردم، نخبگان، فرهیختگان و ائمه جمعه را در دستور کار ماموریت خود دارد. 

مشاور وزیر علوم و مدیرکل حوزه وزارتی اظهار داشت بازدید و افتتاح طرحهای عمرانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه شاهرود، پارک علم و فناوری و دانشکده دامپزشکی دانشگاه سمنان، خوابگاه خواهران دانشگاه دامغان و ساختمانهای آموزشی دانشگاه گرمسار در این سفر افتتاح می شوند. 

فریدون با بیان اینکه این سفر یک‌روزه تا غروب امروز ادامه دارد، یادآورد شد: ضمنا وزیر علوم با حضور در صداوسیمای استانی، سیاستهای دولت و بخصوص آموزش عالی را به تصویر کشیده و به اطلاع مردم می رساند. 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، در این سفر تاکنون انتصاب سرپرست دانشگاه صنعتی سیرجان، افتتاح کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی و کارخانه طرح فرآوری آرد و شرکت کنستانتره شاهرود صورت گرفته است. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار