کرمانشاه؛

شرح خدمات دولت یازدهم در گیلانغرب

فرماندار شهرستان گیلانغرب گفت:دولت یازدهم در بخش های مختلف خدماتی، درمانی، کشاورزی، صنعت و اشتغالزایی خدمات ارزنده ای در سطح شهرستان گیلانغرب انجام داده است.

کرم محمدی ادامه داد: در سه سال گذشته در حوزه راه، بیش از 300 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و 186 کیلومتر از راه های اصلی، روستایی و فرعی این شهرستان آسفالت و یا روکش شده اند.

وی افزود:700 میلیارد ریال هزینه خط انتقال آب به چهار هزار هکتار از اراضی این شهرستان شده و 500 میلیارد ریال دیگر برای آبرسانی به سه هزار هکتار از اراضی این شهرستان نیز عقد پیمان شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛محمدی گفت: در طول عمر دولت تدبیر و امید بیش از 230 میلیارد ریال در حوزه اشتغالزایی هزینه شده که منجر به ایجاد شغل برای 1555 نفر در سطح این شهرستان شده است.

وی ادامه داد:در حوزه گاز رسانی نیز به 40 روستای شهرستان گیلانغرب گازرسانی انجام شده و کار گازرسانی به دو شهرک شهید رجایی و سراب در داخل شهر گیلانغرب نیز انجام شده است.

محمدی با بیان اینکه در حوزه آب و فاضلاب روستایی نیز در طول سه سال گذشته 90 میلیارد تومان هزینه شده است گفت:پروژه آبرسانی به 34 روستای دهستان چله با اختصاص 27 میلیارد ریال در طول عمر سه ساله دولت یازدهم صورت گرفته است.

 وی افزود: بازارچه مرزی سومار نیز از اصلی ترین دستاوردهای دولت یازدهم برای شهرستان مرزی گیلانغرب بوده است، بگونه ای که در این مدت صادرات زیادی از این مرز رسمی داشته ایم.در حال حاضر 280 گیلانغربی و 130 غیر گیلانغربی در این بازارچه مرزی مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.