کرمانشاه؛

بهره برداری از 20 پروژه برق در استان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از بهره‌برداری از 20 پروژه برق به مناسبت هفته دولت در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛مرادی مجد گفت: طرح‌های افتتاح شده در هفته دولت در پنج محور برق رسانی به مناطق شهری و روستایی، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های برق، توسعه و احداث، تامین روشنایی معابر در مناطق شهری و روستایی و برق رسانی به مشترکین اختصاصی با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد ریال است.

 
وی گفت: در حوزه توسعه و احداث هشت پروژه، روشنایی معابر سه پروژه، اصلاح و بهینه شبکه دو پروژه و برق‌رسانی به هفت روستای بدون برق به بهره‌برداری خواهد رسید.
 
مرادی مجد با اشاره به عملکرد شرکت توزیع برق استان طی چهار ماهه ابتدای امسال افزود: طی این مدت 25 کیلومتر شبکه فشار متوسط، سه کیلومتر شبکه فشار ضعیف و 5200 مشترک جدید به مشترکان شرکت اضافه شده است.
 
وی با بیان اینکه تعداد مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه به بیش از 715 هزار مشترک رسیده، گفت: استفاده از شیوه‌های جدید مدیریت شبکه برق برای استمرار انرژی الکتریکی و افزایش قابلیت اطمینان شبکه، اصلاح الگوی مصرف مشترکین و ارائه خدمات الکترونیکی به مشترکین از برنامه‌های مهم شرکت در سال جاری است.
 
مرادی مجد همچنین از آغاز عملیات اجرایی 9 پروژه دیگر در بخش‌های برق‌رسانی به روستاهای بدون برق و توسعه و احداث با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال خبر داد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.