سمنان قطب دانشگاهی کشور می‌شود

استاندارسمنان با اشاره به ظرفیت‌های بالای دانشگاه گفت: استان سمنان دارای مردان بزرگ علمی و فرهنگی بوده و این نشان از قدرت فکری و علمی منطقه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،استاندارسمنان با اشاره به ظرفیت بالای دانشگاهی موجود در کشور گفت: آموزش عالی موردتوجه مدیریت این استان است.
محمدرضا خبازدر آیین افتتاح فاز نخست دانشگاه گرمسار با اشاره به ظرفیت بالای دانشگاهی موجود در استان سمنان اظهار داشت: سمنان قطب دانشگاهی کشور است.
وی با اشاره به فرارسیدن هفته دولت بر ضرورت معرفی خدمات دولت یازدهم به مردم تأکید و تصریح کرد: هفته دولت فرصت مغتنمی است که دستاوردهای دولت در همه زمینه‌ها به مردم بازگو شود.
استاندارسمنان با تشریح اقدامات دولت یازدهم در بخش‌های مختلف اقتصادی و علمی  تصریح کرد: خدمات دولت نشان از توجه به توسعه و پیشرفت کشور است.
خباز با بیان اینکه دولت دستاوردهای زیادی را در زمینه اقتصادی داشته است گفت: امروز میزان نرخ تورم در کشور از 43 به کمتر از 10 درصد رسیده است.
وی با بیان اینکه امروز کشور در همه زمینه‌‌ها به ثبات و آرامش نسبی رسیده است از افزایش تعاملات کشورمان با دیگر کشورها پس از اجرای برجام اشاره کرد و افزود: کشور به‌سوی توسعه و پیشرفت با تکیه‌بر قدرت داخلی و تعاملات خارجی به‌سرعت در حال حرکت است.
استاندارسمنان با اشاره به ظرفیت‌های این استان افزود: استان سمنان دارای مردان بزرگ علمی و فرهنگی بوده و این نشان از قدرت فکری و علمی منطقه است که این استان را استان مردان بزرگ نامیده شده است.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار