سمنان;

کارگاه تولیدی در آتش سوخت

یک کارگاه تولید حفاظ‌های شاخه‌ای در سمنان در آتش سوخت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مدیر عامل سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: آتش سوزی یک واحد تجاری در خیابان شهید احمد پناهی سمنان با اقدام به موقع تیم اعزامی ایستگاه شماره 5 مهار شد.
سعید اسمعیل پور در تشریح این حادثه نیز که به علت نامعلومی اتفاق افتاده بود اظهار داشت: با درایت و سرعت عمل آتش نشانان حریق مهار و از گسترش ان به دیگر قسمت ها جلوگیری شد.
وی از اعزام 2 دستگاه خودرو به همراه 6 آتش نشان برای امدادرسانی این حادثه خبر داد و گفت : حادثه خیابان احمد پناهی به سامانه 125 اعلام و گروه در کمترین زمان ممکن با حضور در محل و انجام اقدامات اولیه(بررسی شرایط حریق و پیدا کردن کانون حریق) شروع به مهار آتش کردند.
اسماعیل پور اظهار داشت: تیم اعزامی بلافاصله پس از رسیدن مشاهده کردند که شعله های آتش از درب ورودی و ... در حال زبانه کشیدن است که نیروها پس از بررسی شرایط موجود  و پیدا کردن کانون حریق به وسیله 2 رشته شلنگ آبرسانی و خاموش کننده های دستی شروع به اطفاء  کرده و از پیشروی حریق به دیگر قسمت ها جلوگیری کردند.
وی خاطر نشان کرد : این حادثه متاسفانه دو نفر مصدوم داشت که دچار سوختگی شدند و بعد از تحویل به عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.
وی اضافه کرد:  این عملیات حدود 40 دقیقه به طول انجامید و حریق بطور کامل مهار و نیروها پس از تهیه گزارش به مقر خود بازگشتند.
انتهای پیام / ه

برچسب ها: کارگاه ، تولیدی ، در آتش ، سوخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.