سمنان;

کاهش میانگین زمان حضور آتش‌نشانان در صحنه حوادث

آتش‌نشانان سمنانی با میانگین 3 دقیقه و 18ثانیه، زمان حضور در صحنه حوادث را به حداقل ممکن رسانده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی سمنان از وقوع 42 موردآتش سوزي و 53مورد عملیات امداد و نجات در مردادماه خبر داد و اظهار کرد: در مرداد ماه سال 95 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان حدودا به دو هزار و695  تماس که با سامانه 125 برقرار شده، پاسخ داده است که از این میزان تماس با مجموع دو هزار و 407 دقیقه عملیات اطفاء و امداد و نجات و با میانگین 3 دقیقه و 18ثانیه زمان حضور در صحنه حوادث به کار خود پایان داده است.
سعید اسمعیل‌پور اظهار داشت : آتش‌نشانان 42مورد حوادث آتش‌سوزی را در این ماه پوشش دادند و مهمترین علل حریق‌های رخ داده نیز بي‌احتياطي، اتصال برق، نشت گاز و مایعات قابل اشتعال، نقص فنی خودرو و ... بوده که از میزان بیشترین تعداد آن با 24 مورد فراوانی به معابر ساختمان‌های متروکه و فضاهای سبز، باغ‌ها و مزارع اختصاص دارد.
وی خاطرنشان كرد: ماموران آتش نشاني شهرستان سمنان در اين ماه در53 موردحادثه جداگانه شامل باز کردن درب منزل و خودرو(محبوسی) ، گیر کردن حلقه یا انگشتر ،تصادف و واژگونی خودرو ، آب گرفتگی منازل و معابر ، گرفتن حیوانات موذی نظیر: مار، گربه ، زنبور و... شركت داشته و به شهروندان و هموطنان امداد رساني کردند.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی سمنان اضافه کرد: بیشترین آمار حوادث با 29 مورد به محبوس شدن در آسانسور و گرفتن حیوانات موذی (مار- زنبور و ...) اختصاص داشته است.
اسمعیل پور در ادامه گفت: در این مدت تعداد 9 مورد حادثه آتش‌سوزی و امداد و نجات خارج از محدوده شهری رخ داده که توسط نیروی های عملیاتی به خوبی پوشش و امداد رسانی شده است.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار