گزارش/

همه چیز درباره بیماری پانیک / درمان حملات پانیک

بیشتر زنان در هنگام ترس دچار استرس می شوند که این حالات اگر به درستی کنترل نشوند به مرور زمان منجر به حملات پانیک می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ترس یک واکنش درونی برای محافظت از خود در برابر هر گونه خطر است که گاهی به صورت غیر طبیعی و غیر منطقی بروز می کند. 

تقريباً هر كسی زمانى ترس های غیر طبیعی همچون ترس از ارتفاع، موقعیت اجتماعی، مکان های عمومی و حیوانات را تجربه کرده، در زمان ترس افراد دچار حمله پانیک می شوند که این عامل جسم، روح و روان افراد را تحت تاثیر قرار می دهد و گاهی سلامتشان را به خطر می اندازد. 

همه چیز درباره بیماری پانیک / درمان حملات پانیک

حمله پانيك با سطح شديدى از ترس مشخص مى ‏شود كه باعث ایجاد اضطراب و افسردگی در افراد شده و ممكن است آن را به اشتباه به‏ عنوان حمله قلبى يا ساير مشكلات پزشكى شديد تعبیر کنید.

فرشاد شیبانی، متخصص روانشناسی بالینی و مدرس دانشگاه درباره اختلال پانیک گفت: اختلال پا نيك اغلب "ترس از ترس" ناميده مى ‏شود، زيرا افرادى كه از اين اختلال رنج مى ‏برند از علائم ترس (يا يك حمله پانيك) مى‏ ترسند و اين علائم را به معنى اين كه اتفاق وحشتناک قريب ‏الوقوع براى آن‏ها رخ می ‏دهد تعبير مى ‏كند.

هنگام مشاهده این علائم به پزشک مراجعه کنید
شیبانی درباره علائم حمله پانیک اظهار داشت: كوتاه شدن تنفس، احساس سوزش، ناراحتى معده، صداى زنگ در گوش، حس مرگ قريب ‏الوقوع، درد قفسه سينه، عرق كردن، و تپش قلب از علائم بیماری حمله پانیک است.

این روانشناس بالینی در ادامه بیان کرد: لرزش، احساس خفگى، پرکاری تیروئید، اعتياد به كافئين و پرولاپس دريچه ميترال نیز از دیگر علائم حمله پانیک است.

وی با بیان اینکه با دیدن علائم حمله پانیک باید به پزشک مراجعه کرد، افزود: در هنگام مشاهده علائم این حمله بايد نخست به پزشك مراجعه كنيد تا علت‏هاى پزشكى اين علائم را رد كند و در هنگام رد دلایل پزشکی ،باید يك روانشناس بالینی شما را براى تعيين اين كه از "اختلال پانيك" رنج می ‏بريد ارزيابى كند.

خودتان انتخاب کنید! جنگ یا گریز؟
این مدرس دانشگاه به واژه ترس اشاره کرد و اذعان داشت: هنگام مواجهه با خطر، واکنش ترس رخ مى‏ دهد و مغز به شما برای محافظت از خودتان هشدار می دهد که در این حالت علائم ترس همچون تپش قلب و تنفس شدید به ما براى گریز و یا براى جنگيدن توان می ‏دهد. 

سمیرا نجفی روانشناس، در این خصوص ابراز داشت: هنگام ترسیدن دستگاه عصبی فرد فعال می شود و برای مقابله با خطرات احتمالی واکنش هایی همچون جنگ یا گریز را از خود نشان می دهد.

پاسخ قلب شما چیست؟ 
شیبانی ادامه داد: هنگام مواجهه با خطر، قلب ما به دلیل پمپاژ خون سريعتر مى ‏تپد و وجود اكسيژن در آن به ما انرژى بيشترى براى فرار يا جنگيدن مى‏ دهد، که اين پاسخ طبيعى به خطر واقعى است كه آن را "هشدار درست" می نامیم.

وی با بیان اینکه گاهی ترسیدن باعث ایجاد هشداری غلط در افراد می شود، خاطر نشان کرد: در اختلال پانيك، حتی اگر هیچ خطری شما را تهدید نکند شما نیز تصور مى‏ كنید که در خطر هستيد که در این صورت شما دچار حالت "هشدار غلط" شدید می شوید.

ترس، حملات پانیک را افزایش می دهد 
این روانشناسی بالینی با بیان اینکه ترسیدن باعث افزایش اختلال پانیک در افراد می شود اظهار داشت: در رويداد های ناگوار دقيقا از علائمى كه براى محافظت از خودتان در برابر خطر طراحى كرديد مى ‏ترسيد كه در مواجهه باخطر مغزتان حملات پانيك بيشتر و بيشترى ايجاد مى ‏كند.

وی با بیان اینکه بیشتر افراد بعضی از بیماریها را با اختلال پانیک اشتباه می گیرند، افزود: بیشتر مردم به اشتباه بیماری هایی همچون ذهنى جدى، پزشكى خطرناك، بيمارى قلبى یا اسكيزوفرنيا را جز علامت حمله پانیک می دانند و به همین دلیل ممکن است تماس خود را با واقعیت از دست بدهند و دچار سکته های قلبی و یا مغزی شوند. 

مدرس دانشگاه درباره احساسات درونی بیماران مبتلا به اختلالات پانیک گفت: بیماران مبتلا به اختلال پانيك بر احساسات درونى همچون "قلبم دچار تپش شده است ، من دچارحمله قلبى شدم، من احساس ضعف و سرگيجه دارم و من دارم از حال مى ‏رم، متمركز مى‏ شوند و هم‏چنين این افراد ممکن است هنگام خواب حملات پانيك را تجربه ‏كنند.

با درمان شناختی- رفتاری ،حمله پانیک را سرکوب کنید
درمان شناختی- رفتاری، توسط روانشناس بالینی یکی از موثرترین راه های درمان حمله پانیک است که در این درمان افراد، باورها، برداشت‏هاى غلط، و قضاوت‏های خود را درباره اين اختلالات تصحيح می کنند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: روش درمان دارویی که توسط پزشک صورت می گیرد نیز از دیگر روش های درمان این اختلال محسوب می شود.

نجفی در ادامه بیان کرد: روش هایی همچون شناخت‌ درمانی و حمایت‌درمانی برای بهبود و کاهش حمله پانیک مفید است و مبتلایان به این اختلال حتما باید دوره درمانی را کامل طی کنند.

وی با بیان اینکه دارو درمانی نیز یکی دیگر از روش های درمان حمله پانیک است، اظهار داشت: بیماران  به هیچ‌ وجه دوز دارو را کم یا زیاد نکنند و حتی زمانی که احساس می‌کنند خوب شده‌اند و برای هرگونه تصمیم در خصوص مصرف یا قطع دارو را با پزشک خود درمیان بگذارند.

زنان، در معرض خطر حملات پانیک!
این روانشناس با بیان اینکه زنان 2 برابر مردان در معرض خطر اختلال پانیک هستند ابراز داشت: حدود 7 درصد از جمعیت بزرگسالان بین 18 تا 54 سال را تحت تأثیر قرار می‌دهد که این اختلال در زنان بیشتر از مردان است و معمولا علائم آن در اوایل بلوغ ایجاد می‌شود.

وی در پایان بیان کرد: شیوع حمله پانیک در سنین پایین‌تر در زنان و مردان مساوی است، اما به دلیل بروز اختلالات و آشفتگی هایی همچون اضطراب ، افسردگی ،ترس و نقش در نگهداری از فرزندان، زنان در سنین بالاتر نسبت به مردان بیشتر در معرض خطر ابتلا به حملات پانیک هستند.

بنابراین ترس ﻫﺎی ﺧﻮد را ﺑﺸﻨﺎﺳﯿﺪ و برای غلبه ﺑﺮ آن، ﺧﻮدﺗﺎن را در ﻣﻮﻗﻌﯿﺖ ﻫﺎی ﺗﺮﺳﻨﺎک قرار دهید، آﻧﻮﻗﺖ ﺧﻮاﻫﯿﺪ دﯾﺪ ﭼﻨﺪان ﻫﻢ ﮐﻪ ﻓﮑﺮ ﻣﯽ ﮐﺮدﯾﺪ ﺗﺮﺳﻨﺎک ﻧﯿﺴﺘﻨﺪ، اما در ﺻﻮرت غلبه ترس بر شما ، ﺑﺮای رﻓﻊ آن واکنش ها به متخصص مراجعه کنید.

گزارش از سمیه بقایی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هنگامه
۲۲:۰۱ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
۷ سال مداوم دکتر رفتم تا بالاخره یه دکتر مغز و اعصاب جوون که دیگه واسه همیشه از ایران هم رفت تشخیص داد پنیک اتک دارم . همیشه دعاش میکنم . درد بدیه ولی باید به خودتون مسلط باشبن و همش به خودتون بگین هیچی نیس یه حس گذراست و به خدا توکل کنین . من با فکر کردن به اونایی که دوستشون دارم حمله رو رد میکنم سریع .انشاء الله خدا همه مریضا رو شفا بده
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۱:۰۶ ۰۳ دی ۱۴۰۰
سلام لطفا سرچ کنید تجربه ی درمان افسردگی خودم
یه خانوم که هم افسردگی هم پانیک داشت راه درمان کاملشو رایگان در اختیار همه گذاشته و عالیه اونو بخونید ان شاءالله به حق مادرمون حضرت فاطمه همه خوب خوب بشن
و تاکید داشتن که ورزش روزانه نیمی از درمانه
Iran (Islamic Republic of)
A
۱۲:۴۴ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
حملات پانیک بخاطر ترس ایجاد میشه و در طی اون بخشی از ساختارهای مغز که دقیقا در پشت سر قرار دارند ناگهان وارد حالت ترس و اضطرار میشن و انسان رو دچار عذاب وحشتناکی میکنند
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۲:۳۲ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
همسر من هم مبتلا به پانیک است التماس دعا داریم
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۳:۲۵ ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
سلام.منم نزدیک یک سال است که پانیک گرفتم.همه نوع آزمایشی انجام دادم ونتیجه همه اش خوب بود.ولی نمیدونم چراخوب نمیشم.به خداخسته شدم دیگه.فقط توخونه ام.زن وبچه ام کنارم نیستن.زنم درحال طلاق گرفتن.خودم هم پیش پدرومادرپیرم هستم.اونامیرن سرکشاورزی.من نمیتونم برم.دیگه نمیدونم چه خاکی توسرم بریزم.سیگارمیکشم.متاودن هم مصرف میکنم.نمیدونم این چیزهاتاثیرداره یا نه.پیش صدتادکترهم رفتم ولی همه اش قرص.سرتالین وآلپرازولام وپروپرانول وسیتالوپرام بهم میدن.ولی من فقط سرتالین وآلپرازولام رومیخورم.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۳۹ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
با سلام من هم مشکل پانیک داشتم اما با تلاش فروان در سه ماه گذشته الان حالم خوبتر است برای خوب شدن و پشت سرگذاشتن این بیماری باید توان بدنی تان را بالا ببرید, ورزش کنید, به زور هم که شده خود را مشغول کاری کنید اگر کتاب خوان هستیدکتاب بخوانید, حتما هرروزه پیاده روی کنید امیدوارم حال همه خوب باشد
Iran (Islamic Republic of)
sara
۰۱:۲۲ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
باسلام من هم جدیدا به پانیک مبتلا شدم واقعا خیلی حس بدی هس امیدوارم هممون خوب بشیم ...بمنم دکتر گفت پانیک هس ولی من همش میگفتم یه مریضی دیکه دارم حتما اما الان که پیامهاتون رو خوندم دیدم علایمم عین شماهاس ارومتر شدم
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۲۰:۲۰ ۱۵ فروردين ۱۳۹۹
با سلام ب همه بچه ها منم پانی داشتم هرکاری که بگید انجام دادم همه ازمایشی رو خودم کردم بدترین تپش های قلب جهان رو من داشتم امااین من خوب شدم فقط و فقط و فقط باید هیپنوتیزم برید تو جلسه اپل خوب میشد مطمعن باشد من رفتن جواب گرفتم بخدااااا اکه خواستید مطب خوب داخل شیراز سراغ دارم
Iran (Islamic Republic of)
مهدداد
۱۹:۰۳ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
باسلام خدمت همه دوستان گلم،من بدترین حالتهای ممکن رو گشیدم،(سرگیجه،فکرمردن،حس دیوانگی،حس میکردم عقل و شعورم رو از دست میدم،حس میکردم روحم ازبدنم جدامیشه،و...)مثلا بیابون میرفتم حالم بدمیشد،جاهای شلوغ مثل بازار،ترافیک.شبای اول که تا۲ماهی کابوس میدیدم وحشت زده ازخواب میپریدم،به قدری که نمیتونستم تنهاجایی برم،شب که میشد من حالم بدترمیشد دعامیکردم همیشه روزباشه،تک تک ثانیه هاش تومغزمه،هزارجادکترم رفتم نتیجه نداد،فقط به دوستامم میگم این بیماری مرگ نداره هروقت حس کردین حالتون میخاداونجورشه قران بخونید،بخدانزدیک شید،چیزای ترش نخورید،تاحدامکان فکرنکنید،بایدغلبه کنیدبه ترستون،همون قدرکه خیلی سخته همونقدرم راحته،وهروقت به فکرفرورفتی سری ازاون دربیا و خودتوسرگرم کن،وهمین مطالب اینجاروبخون آروم میشی من خودم الان بهترم،واینارو هنوزم میخونم آرومترمیشم.ایشالاکه همه خوب میشن اصلانترسید یاحق
Iran (Islamic Republic of)
جعفری
۱۸:۵۷ ۲۵ بهمن ۱۳۹۸
باسلام بنده تقریبا کل روز رو درگیر تنگی نفسم علی ااخصوص موقع غذا خوردن خیلی اذیت میشم کسی مثل من هست موقع غذا خوردنوحمام رفتن وخوابیدن نتونه نفس بکشه .چکار باید کنم
Iran (Islamic Republic of)
همیشه
۱۹:۵۹ ۲۴ دی ۱۳۹۸
سلام لطفا میگی پیش کدوم دکتر رفتی برای هلیکوباکتری منم دارم دارو مصرف کردم خوب نشدم خیلی رنج میبرم
Australia
مونا
۱۸:۱۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
سلام.از یه دکتر خوب طب هومیوپاتی کمک بگیرین.جواب میده
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۱۷:۱۷ ۲۴ دی ۱۳۹۸
سلام کسی راه درمان قطعی داره
Iran (Islamic Republic of)
شیرکو
۱۹:۰۴ ۱۲ دی ۱۳۹۸
سلام . دوستان عزیز حتما قبل از اینکه به روانپزشک مراجعه کنید یه آزمایش هلیکوباکتری ( میکروب معده ) هم بدین . من هم مثل شما بودم طی دو سال هزار دکتر دارو و درمان سنتی و صنعتی مصرف کردم نهایتا با آزمایشی که دادم فهمیدم اچ پیلوری یا همون هلیکوباکتری دارم که با آنتی بیوتیک درمانش کردم و خیلی خوب شدم . لطفا به حرفم گوش کنید پشیمون نمی شید با تجربه ای که من دارم پانیک از معده شروع میشه چون 70 درصد اعصاب آدمی تو معدست . مثلا می بینید که مریض می شید قرص می خورید خوب میشید . خوب این قرص که سواد نداره بره مثلا سردرد تون خوب کنه . بلکه از طریق اعصابی که توی معدست سردردتون خوب میشه . پس خواهشا بررسی بفرمایید . مطمن باشید نتیجه می گیرید
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۲۲:۵۲ ۰۶ دی ۱۳۹۸
اگه میخاهید خوب بشید فقط این واقعیتو درنظر بگیرین ک درنهایت پانیک شمارو ول میکنه ولی ب شرطی ک شما خودتونو بهش نچسبونید بیخیالش بشین تا بیخیالتون بشه
Iran (Islamic Republic of)
علی بابا
۲۳:۵۵ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
با سلام منم الان 3 سال با این بیماری درگیرم حقیقتن به خاطر مشکلات مالی پیش دکتر خوب نرفتم ولی خیلی بهم دارو این درمانگاه دادن خوردم خوب نشدم والانم درد میکشم ولی به عشق بچه‌هام خودم زدم به بی خیالی اما اینم بگم 8ماه اذیت شدن ومن عصبانی شدم واذیت کردم فقط ازشما دوستان میخوام برام دعا کنید ولطفا بگید ایا دست چپ شما هم درد میکرد یا نه متشکر از همه
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۲۰:۱۶ ۱۵ فروردين ۱۳۹۹
سلام بخدا بخدا لبخند زدم یعنی یاد خودم افتادم که وقتی پنیک داشتم اینجوری بود من ۱۰۰ درصد راه رفتن قطعی پنیک اتم رو دارم دروغ نمیگم و یک ریال پول هم نمیخوام دوست دارم همه خوب بشن مثل خودم
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۲۱:۴۵ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
سلام منم همین حملات ودارم ۳سال ک دارم تحملش میکنم حیلی سخته اوایل باعث میشد ب خودکشی فک کنم همیشه مرگ جلو چشممه هیچ دکتری هیچی قرصی نمیتونه بهمون کمک کنه جز خودمون وقتی ک این حملات بهت دست میده اصلا بهش فک نکن خودت سرگرم کاری کن وقتی اینکارو میکنی یعنی حملات خد ب خود راهشو میکشه میره فقط نباید بهش خیلی بال وپر داد وقتی این حملات بهت دست میده نیاید بهش توجه کرد اگه اینکارو بکنی تشدید پیدا میکنه من الان اینو ک مینوسیم این حملات بهم دست داده ولی توجه نکردم بهش خودمو با گوشی سرگرم کردم خدارو شکر الان حالم بهتر شد فقط توکلت ب خدا باشه
Turkey
ناشناس
۰۴:۰۴ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
سلام شما هم بعد از اینکه از خواب بیدار میشید حالتون بهتره؟ مم فکر میکنم بیشتر به خاطر اختلال خواب باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۱۶ آبان ۱۳۹۸
فقط طب سنتی جواب میده
Iran (Islamic Republic of)
esmail
۲۲:۲۶ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
منم یک پانیکی بودم
الان با کمک ی متخصص متافیزیک بدوون هیچ قرص و چیز دگ ای فقط در 3 جلسه درمانم کرد خداارو هزار مرتبه شکر. دوست دارم همه پانیکی ها خوب بشن چون واقعا خییییلی بده .
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۰:۳۸ ۱۳ مهر ۱۳۹۸
چندروز دمنوش اسطوخودوس و گل گاوزبان بخورید زود خوب میشید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۱۳ ۲۷ شهريور ۱۳۹۸
سلام.من دچار پانیک شده بودم علتش بخاطر مصرف قهوه بود پیش دکتر فرهادی نسب رفتم (تو اینترنت سرچ کنی آدرس رو میاره) شکر خدا خوب شدم.بخاطر پانیک معده کاملا بهم ریخته بود ولی خوب شد.اصلا نگران نباشید این درمان داره.به هیچ عنوان قهوه کافه میکس نسکافه نخورید.شیره انگور با ارده بخورید فسنجون بادام بخورید سوپ گندم بخورید و از همه مهم تر پیاده روی بکنید دور قلیون و سیگار رو خط بکشید.ان شاءالله خوب میشید به زودیه زود.
Germany
ناشناس
۱۵:۵۰ ۲۲ مرداد ۱۳۹۸
دوستان قول دادین ی گروه تشکیل بدیم ما که دچار پانیک هستیم تروخدا زود باشید خیلی اونطوری خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۲۹ مرداد ۱۳۹۸
یک سرچ بزن گروه های پنیک زیادی تو تلگرام هست راحت میتونی عضو شی
Iran (Islamic Republic of)
محبت
۱۵:۴۱ ۲۱ مرداد ۱۳۹۸
خانمها بدونید در ایام عادت ماهیانه این بیماری تشدید میشه،
در کل افرادی که این مشکل رو دارن باید تمرین کنن که بتونن به خوشون مسلط باشن
همه میدونیم که این حالت گذرا هست سعی کنید با تکرار اینکه الان حالم بهتر میشه من قبلا" هم اینطور شدم و اسیبی بهم وارد نشده سعی کنید آرامشتون رو حفظ کنید
حتما" وقت خودتون رو پُر کنید وقت آزاد نداشته باشید
روزها سرگرم کاری باشید تا شب حسابی خسته بشید تا راحتتر خوابتون ببره
دکتر فقط وسیله است باید توکلتون به خدا باشه؛
Iran (Islamic Republic of)
محبت
۱۵:۲۸ ۲۱ مرداد ۱۳۹۸
سلام
۶ ساله مبتلا به این مشکل هستم خیلی دکتر رفتم و داروهای زیادی رو تجربه کردم
نوار مغز و نوار قلب و نوار عصب و عضله و ام آر آی انجام دادم گاهی بهتر میشدم و گاهی بدتر
چیزی که هست مربوط به مسائل ناراحت کننده زندگی هرفرد هست
باید شرایطی رو فراهم کنید که ناراحتی ها و مشکلات و هرچه باعث بهم ریختن اعصابتون میشه به حداقل برسه
تمام این علائم از اعصاب هست
۶ سال مدام مرگ رو جلوی چشمام دیدم و ذره ذره آب شدم
تا اینکه اراده کردم خودم به خودم کمک کنم
دارو تا حدی موثره ولی قرار نیست که تمام عمر دارو بخوریم وقتی کمی احساس بهبود میکنید از دکتر بخواید داروهاتون رو کم کنه و بیشتر خودتون مراقب اعصابتون باشید
با هر چیز کوچیکی عصبانی نشید و زندگی رو سخت نگیرید
سعی کنید یه مقدار هم بندگی کنید و پاک زندگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۱:۲۵ ۲۱ مرداد ۱۳۹۸
دوستان همگیه کسانی که از بیماری رنج میبرن میدونن چطوریه واقعا ادمو مثه عذاب اون دنیا عذاب میده من از دوستانی که شفا یافتند راه درمانی بهشون کمک کرده بهم کمک کنن تا منم از این جهنم خلاص شم شبو روز ندارم ۲۴ساعتم۲۰ساعتش کلا تو عذابم حتی خوابشم تو فشارو عذابم شمارمو میزارم پایین هر کسی در راه خدا میتونه بهم راهنمایی کنه کمکم کنه هر کسی که واقعا این دردو کشیده...
Iran (Islamic Republic of)
مرتض
۱۸:۴۵ ۱۱ مرداد ۱۳۹۸
این بیماری خیلی بده اکثر افراد راه درمانشو بلد نیستن من دکتر خوب میشناسم واسه درمانشون بیشتر افراد ۵ ساله یا بیشتر درمان نشدن و از پیامک نوشتنشون معلومه که یا خود درمانی کردن یا پیش دکتر خوب نرفتن
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۹:۴۴ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
سلام درسته حق باشماعه،میشه کمک کنی ادرس اگه داری بفرسی
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۴:۱۹ ۰۶ مرداد ۱۳۹۸
سلام کسی از این حمله پانیک نداشته که خوب شده باشه راهش رو به ما همگی بگه ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۲۱:۴۰ ۰۵ مرداد ۱۳۹۸
سلام به دوستای گلم من تازه ده روزه پانیک گرفتم همه جور دکتر هم رفتم تازه فهمیدم چمه خواش میکنم برام دعا کنید خوب شم زندگیم بد اشفته شده منم برای همتون دعا میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۰۴ مرداد ۱۳۹۸
منم 5 ساله دچار این بیماری هستم. سوزش معده و درد قفسه سینه سراغم می آید بعضا روزی چند بار سراغم میومد الان دو ماهی است سرترالین 100 می خورم تعداد حملات کم شده مثلا دو روز یکبار .
بیماری سختیه. یکسال بود خوب شده بودم دوباره هود کرد استرس بیشترین عامل این بیماریه.
بعد از حمله و تا ساعاتی پس از حمله بی حالم. خیلی سخته. خدا همه ما رو نجات بده
Iran (Islamic Republic of)
ميلاد
۱۸:۲۵ ۰۴ مرداد ۱۳۹۸
دوستان من الان نزديك به ٢٠ ساله كه دارم و اولين بار با تنگي نفس بود و منو بيمارستان بردن و همونجا گفتن پانيك هست. بعد اون نزديك ٢٤ سالگي شدم و با ورزش درمان كردم و ميدونم الان حس خيلي بدي داريم و من الانم حتي هر ثانيه به نفس كشيدنمم فكر ميكنم و كار به جايي رسيد كه ١٠ روز از كار خودم استعلاجي گرفتم. اول از همه بايد قبول كنيم اين يه بيماري پانيك هستش و كاملا با افسردگي خفيف همراه هستش و اصلا نه ميميريم و فقط اون حسش بده كه همش احساس و افكار بد سراغ ما مياد. من تو اين ٨ سال قبل خيلي عصبي تر شده بودم و پانيك هم هر سه تا چهار ماه يكبار بهم ميزد و واقعا بايد اينو درمان كرد و اگه درمان نشه نقشش پررنگ تر ميشه و مثل من كه تا همين دو ماه پيش روزي ٦ تا ٧ بار ميشدم و اصلا ارامش تو زندگيم نبود و فقط استرس و اضطراب تو تمام دقايق كشيدم. دوستان پانيك با قرص درمان ميشه و من بهترين دكتر تو رشت رو رفتم كه خودشم ميگفت ما تمام اعضاي خونوادمون پانيك دارن و اين بيشتر ارثي هستش و بايد قرص بخوري تا درمان بشي و چونكه تو مغز اون سروتونين توليد نميشه و باعث غم ميشه و با كوچكترين فكر منفي سراغت مياد. الانم دارم پكسيل ميخورم و واقعا تا دوهفته اي كه شروع كردم زندگيمو داغون كرده و اين از عوارض قرصا هست كه اوايل اينجوري ميكنن و بعد درمان ميكنن. بايد سعي كنيد تا يكماه با سهتي اين قرصا رو تحمل كنيد و اين بيماري زندگي رو به سياهي ميكشونه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۲۸ تير ۱۳۹۸
اگه سرگیجه تپش قلب شدید بی حالی به حدی که احساس مرگ بکنید اینها همش الاعم اسیدی شدن معدس اشتباه نکنید قرص اعصاب رو نخورید برید دکتره طب سنتی
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۴:۰۰ ۲۰ تير ۱۳۹۸
اول سوزش معده و درد معده بعد سرگیجه خفیف تا خیلی شدید تنگی نفس بی معنی تپش قلب بیمعنی، همش چیزایی هست که وجود ندارند ولی احساسش میکنی... منقبض کردن عضلات، مراجعه به یک فضای سبز، به خودتون بگین من هیچیم نیست سالم سالمم... همیشه بخندید... همین راه های درمان این بیماری بسیار زجرآور
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۱:۲۰ ۱۸ تير ۱۳۹۸
سلام بچه ها من همه نظرات رو خوندم خودم هم این کار رو نکردم حالت های بدی سراغ ما میاد بیاد یکبار مثل بقیه طب سنتی میگن رو بریم جای این قرص های روانپزشک ها منم واقعا خسته شدم دیگه فک کنم یکبار طب سنتی رو امتحان کینم
Iran (Islamic Republic of)
نيوشا
۱۹:۱۹ ۱۷ تير ۱۳۹۸
من هم به اين اختلال اظطرابي مبتلا هستم.اولين بار توي سن ١٦سالگي تجربه كردم كه ٣ماه طول كشيد.بعد از درمان دوباره الان بكروز اين اتفاق برام افتاد .علائم نااميدي و تنهايي مطلق.استرس و لرزين بدن و افت فشار و قند خون .و سردرد و گريه و بي خالي .حس هاي خيلي بدي داره .اما من با طب سنتي تو ١٦سالگي درمان شدم .الان هم يك روانشناس و طب سنتي رو شروع كردم.عرق بهارنارنج،رق بيدمشك،عرق استخدوس ،عرق سنبل الطيب و گلاب رو قاطي ميكنم شبي يك ليوان با عسل ميخورم .ارامش عجيبي رو بعد از ٣،٤روز احساس ميكنيد .اين اختلال اتفاقي نيست شايد گاهي لازمه كه بفهميم چقدر از خدا و كاييناتش دوريم و ب خودمون برگرديم .من هميشه اين جور مواقع حمله صدقه ميدم و كمك ميكنم.فقط خودمون به خودمون كمك ميكنيم .يك عزيزي ميگفت سوره انسان و دهر هم خوبه .من ميخوام امتحانش كنم .و راستي ورزش هم جاي خود داره.بچه ها اين بيماري نيست نترسين بابا
Iran (Islamic Republic of)
الی
۲۳:۱۷ ۱۶ تير ۱۳۹۸
منم این حملات رو دارم از یه ترس شروع شد الان دوسال هر سری احساس یه دردوناراحتی تو یه جام رو دارم گیجی تپش قلب درد قفسه سینه خفگی تهوع لرزش و افت قند دیگه خسته شدم واقعا سخت حتی روزی چندبار میاد سراغم اول دلشوره میگیرم بعدش این حالت بهم دست میده انگار تو این دنیا نیستم دارم میمیرم درست یه ربعی طول میکشه ولی ترس برا اینکه باز این حالت بشم یه چند ساعتی طول میکشه تا خوب بشم واینکه من همش با یه صدا گوچکم میترسم تورا خدا راهی دارین بفرسین
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۸:۳۷ ۱۶ تير ۱۳۹۸
سلام من هم دچار حمله پانیک هستم الان 2 تا 3 سال میشه ولی کم بود اکثر مواقع شب ها نفس کم دارم رفتم پیش چند تا دکتر روانپزشک همش قرص فلوکستین و کلردیازپو کساید و الپروزولام 0.5 و پرفنازین 2 داد م فقط کلر دیازپو کساید 5 و الپروزولام رو 10 روز مصرف کردم دیگه نخوردم از قرص بدم میاد دیگه کسی راهی نداره که یک جور دیگه خوب بشه لطفا اگر کسی میدونه راهنمیایی کیند ممنون
United States of America
ناشناس
۲۲:۵۷ ۱۵ تير ۱۳۹۸
من هم مبتلا هستم البته با دارو خیلی بهتر شدم
ولی باید سعی کنید تو محیط و شرایط استرس زا نباشی و سرت و گرم کنید
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۱:۱۰ ۱۵ تير ۱۳۹۸
سلام دوستان خوبم.من هم ۴ سالی هست که هرازگاهی سرم دچار یکنوع گیجی میشه که اصلا نمیدونم چجوری باید برای پزشک توصیفش کنم فقط میدونم خیلی خیلی حس بدیه یعنی اینقدر بهم فشار میاد که بدنم شروع به لرزش میکنه حتی دندانهامم میخوره بهم دکترهای متفاوت رفتم ولی یکی گفت از گوشته یکی دیگه گفت از سرته واخرم نفهمیدم مشکل ازکجاست الانم درحال حاضر دارم روزی سه تاقرص اسنترا ۵۰ میخورم ولی بازم دچار این حالت میشم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۳۱ خرداد ۱۳۹۸
فقط طب سنتی جواب میده
Iran (Islamic Republic of)
نفس
۱۳:۳۱ ۲۴ خرداد ۱۳۹۸
سلام دوستان
منم يكى ازعزيزام به اين بيمارى مبتلاشده واقعانميدونم واسش چيكاركنم تأبه حالت اوليش برگرده همش يا بسترى هس يا ميگه الان سكته ميكنم دارم ديوونه ميشم ودائم سرگيجه وتپش قلب داره لطفا دعاكنيدبراش
Iran (Islamic Republic of)
Asma
۲۲:۲۰ ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
من ۹ ساله که این مریضی رو دارم تروخدا کمکم کنین دیگه به بن بست رسیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
سلام من ۱۶ سالمه و یک ساله دچار این بیماری شدم قرصیم ک مصرف میکنم فلووکسامینه خیلی خوبه تو یک ماه حمله های پانیکی ک داشتم و به حداقل رسوند الان خیلی بهترم ولی توصیه میکنم در کنار قرص خودتون به خودتون کمک کنید...انرژی مثبت بدید به خودتون
هروقت احساس کردید ک حمله میاد سراغتون سرتونو با چیزای دیگ گرم کنید سعی کنید حواستونو پرت کنید هرچی بیشتر بهش اهمیت بدید بیشتر اذیتتون میکنه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
Atta
۱۸:۴۲ ۱۴ خرداد ۱۳۹۸
بنده همه تو این یکماه کاملا حملات پانیک درک کردم واقعا خیلی سخت بود احساس مرگ ،دیوانگی ،لرزش تپش قلب احساس بی کسی مطلق رفتم یه چکاب کاملا فیزیکی گرفتم گفتن مشکلی نداری اما فهمیدم پانیک هست وقتی از خواب بیدار میشدم بدنم رشعه میگرفت خواب های تخیلی هم میدیدم داشتم از کرمانشاه میرفتم مشهد در بین راه از خواب پریدم فکر کردم قطار داره از ریل خارج میشه تا صبح خوابم نبرد ولی ذهن انسان این خلاقیت داره که بر صعب العلاج ترین بیماری ها چه روحی چه جسمی فائق بیاد ودرمان ان هم راحت هست 1 اصلا عصبانی نشوید وقتی حمله میکنه نفس تونو حبس کنید 10 ثانیه بعد بیرون بدید 2 همیشه در اجتماع باشید هیچگاه منزوی وگوشه گیر نشوید 3مطالعه مورد علاقه تون بکنید 4 هر روز ورزش اگر نمیتوانید پیاده روی کنید 5وبه خودتون بقبولانید که موثر اصلی در هر کاری خداست بقیه همه اسباب وسبب هستند تا اون نخواهد برگی هم از درخت نمی افتد شاد باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۱۴ خرداد ۱۳۹۸
سلام منم دیروزدچارمشکل پانیک شدم هنوزم دردمیکنه قفسه سینم دوتاقرص بهم دادن یعنی بازم ممکنه اینطوری بشم مرگ رواحساس کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
سلام
زنجبيل وفلفل و قهوه باعث حمله پانيكي ميشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۰۸ خرداد ۱۳۹۸
سلام منم پانيك دارم و جاهايي كه بهم دست داده ميرم باز ميترسم حالم بدتر ميشه همه جا هم رفتم هر دكترى گياهى ...هر چى كه فك كنيد
تا نخواييم خوب نميشيم
بهش فك نكنيد
موزيك گوش بديد
ورزش كنيد
مطمئن باشيد بهتر ميشيد
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۴:۳۸ ۰۳ خرداد ۱۳۹۸
سلام من چندسال گرفتاراین بیماری شدم وخوب نمیشم هرکسی میتونه کمک کنه تلگرام ای دیشوبزار
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۱۴:۱۴ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
سلام
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۶:۱۴ ۳۰ فروردين ۱۳۹۸
دخترم بیچاره اما نمیدونم پانیکی هست یا اسکیزو فرنی یه دکتر گفت اسکیزو فرنی و یه مشاور گفت پانیک نمیدونم چه دکتری برم
Iran (Islamic Republic of)
Hooman
۱۳:۴۶ ۲۰ فروردين ۱۳۹۸
لطفا بگین برای درمان پانیک چه گیاهای دارویی استفاده کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۱۹ فروردين ۱۳۹۸
سلام دوستان منم پانیک داشتم رفتن ازدکتر خسته شدم همه تلاشم کردم دیگه ناامید شدم همه جارفتم فائده نداشت به پیشنهاد یک دوست رفتم سراغ قرآن واقعأ برام معجزه کرد حالا خیلی خوب شدم شبها قبل ازینکه بخوابی چهارتا سوره بهش میگند چهارکل اینهارا همراه با آیات کرسی بخون وبعد چند آیه از سوره بقره بخون موقع سرت گذاشتی بخوابی همش بگو سرزبانت یاصبور حدود صدبار به آرامش خوابت میبره همیشه قبل ازینکه بخوابید ذکر کنید یا حفیظ یاصبور یاحی یاقیوم اینها اسم خداهستند دلت آرام میگیره حتما خوب میشید به امید خدا
Iran (Islamic Republic of)
سمیه نظری هستم از پاکدشت
۱۳:۴۶ ۰۲ فروردين ۱۳۹۸
من به این بیماری مبتلا هستم تو خود یک روان شناس خوب معرف کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۱ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
سلام بیماری پانیک که علایمش ترس،وحشت ،اظطراب،استرس،بی قراری،است که واقعا تحملش از قدرت یه انسان خارج خیلی آزار دهنده،، فقط با دکتر هومیوپاتی درمان میشه اگر بتونید برید پیش دکتر پیمان جمشیدوند که واقعا معجزه میکنه دکتر هومیوپات هم تو تبریز مطب داره هم تو تهران تو اینترنت سرچ کنی مشخصات شماره مطبش میاد
Iran (Islamic Republic of)
علیرضاتاجیک
۰۱:۲۴ ۱۵ آبان ۱۳۹۷
سلام به همه دوستان امیدوارم هرکسی که ازاین بیماری رنج میبره هرچه زودتر سلامتیشوبدست بیاره.منم به این بیماری مبتلاهستم ولی باکمک اول خدا بعدباچندتاقرص ومهمترازهمه اینکه خودمو تووضعیتهای پر تنش واسترس قرارندم وبجاش آرامش وبه خودم وزندگیم دعوت کنم جلوشو گرفتم .واقعابیمارییه سختو بدییه چون با روح وروان آدم بازی میکنه احساس خفگی احساس ترس ازمردن تپش قلب عرق کردن وحی اینکه تو تنگنا قرار داری باعث میشه هرلحظه حالتوبدترکنه،اوایل باامپول اسکازینو وامپول دیازپام خوب میشدم ولی یه مدت که باقرص سیتالوپرام وتری فلوپرازیین وقرص بوسپانکس این بیماری ومهارکردم .قرص کلونازپام هم میتونه تو قرصهای رده درمانییه این بیماری باشه ولی بنظرمن کلونازپام و مصرف نکنین خیلی بهتره چون هم خیلی عوارض شدیدی داره وهم اعتیاداوره ودفعش ازبدن علایم خیلی حادی وبهمراه داره وکلا پرخطره به مصرفش نمی ارزه.ایشالاه هرکسی این بیماری یعنی پانیک یاهمون حملات ترس و داره خداکمکش کنه سلامتیشوبدست بیاره انشالله
Iran (Islamic Republic of)
علیرضاتاجیک
۰۱:۰۴ ۱۵ آبان ۱۳۹۷
بنام خداوندبزرگ ومهربون که حتی یادش هم به آدمی آرامش میده.من هم مثل شمادوستان به این بیماری مبتلاهستم اما به لطف خدا بامصرف یکی دوتاقرص تاحدی تونستم کنترلش کنم.بنظرمن این بیماری بستگی به اعمال ورفتارخودآدم داره باتحریک کردن این بیماری خب مشخصه که عودمیکنه.مصرف قهوه،موادغذاییه تند،کشیدن بیش ازاندازه سیگارومهمترازهمه مصرف آمفتامین باعث تشدیدسریع این بیماری میشه،من دکترنیستم واونقدری هم مدرک تحصیلیه بالایی ندارم که این حرفاروزدم ایناهمش تجربیات تلخی بودکه من یکی یکیشونو واقعاتجربه کردم واقعا بیمارییه بدیه وبدجورتوروحیه تاثیرمنفی میزاره.انشاالله همه دوستان سلامتیشونوبدست بیارن.اسم قرصهاام قرص سیتالوپرام،قرص تری فلوپرازیین،وقرص بوسپانکس هست که تونسته بمن کمک کنه.البته قرص کلونازپام هم جزداروهای هست که تواین بیماری میتونه کمکتون کنه ولی من پیشنهادمیکنم کلونازپام رواستفاده نکنین چون هم اعتیاداوره هم مصرف بیش ازاندازش عوارض خیلی بدی وبهمراه داره و دفعش ازبدن هم خیلی طولانییه هم بدجوری علایم ترک روبهمراه داره.خداکمک همه مریضابکنه به اسم خودش قسم
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۱۷:۵۷ ۱۲ شهريور ۱۳۹۷
لینک گروه پانیک رو بذارید
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۲:۱۱ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
سلام دوسال حالم بد خرابه موقع خواب نمیتونم نفس عمیق بکشم احساس خفه گی میکنم گلو درد خفیف فکر میکنم دارم سکته میکنم دکتر قلب رفتم اسکن تست نوار میگن مشکل ندارم روزی ۶ تا قرص میخورم فشار اسپیرین ضربان قلب قرص خواب هر دکتر یه قرص داده هفته ای یک بار اورژانس زنگ میزنم فکر میکنم سکته دارم میکنم خسته شدم ای خدا کمکم کن ۳۱سالمه از زندگی سیر شدم نمیدونم چکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۱۹ فروردين ۱۳۹۸
فقط یه رای است درمان پانیک منم همینجوری شدم خدارا شکر حالا خوب خوبم موقع شب استرس داشتم تپش قلب داشتم احساس میکردم میمیرم خفگی میگرفتم اصلان شبها برام خوش نمیگذشت چند بار نصف شب منودکتر بردند حالان خیلی خوبم وقتی بیاد اون وقت میفتم خنده ام میگیره
Iran (Islamic Republic of)
بهارنارنج
۱۹:۳۶ ۱۰ مرداد ۱۳۹۷
سلام

تابستان حملات را در برخی افزایش میدهد دمای محیط خنک نگه داشته شود و حمام آب سرد که کمی ولرم است ( حمام با زمان کوتاه)انجام شود.

از رنگ های تند و تیره و گرم مثل قرمز و زرشکی در لباس و اطراف به حداقل برسد.

از بوها در زمان اوج بیماری اجتناب شود چه عطر و چه غذا
United States of America
علی
۲۳:۴۶ ۰۲ مرداد ۱۳۹۷
باسلام من چند مدتیه بااین بیماری دست وپنجه میزنم نمیفهمم چکارکنم دیگه حسابی خسته وناامیدشودم
Iran (Islamic Republic of)
بهارنارنج
۱۵:۲۴ ۰۹ تير ۱۳۹۷
اگر نمیتوانید غذا بخورید چون جامد است باید غذا کمی آبکی باشد برای مثال نان را در خورشت تریت کنید تا نیاز به جویدن زیاد نداشته باشد جویدن فک را خسته میکند و عضلات گلو منقض می شود.ادویه کم استفاده شود فلفل هرگز، ترش مزه ها حتی اگر خورده نشود روی زبان هم باشد محرک است.
ان شاء الله بتوانم هزینه چاپ کتابم را فراهم کنم
Iran (Islamic Republic of)
بهارنارنج
۱۵:۲۴ ۰۹ تير ۱۳۹۷
اگر نمیتوانید غذا بخورید چون جامد است باید غذا کمی آبکی باشد برای مثال نان را در خورشت تریت کنید تا نیاز به جویدن زیاد نداشته باشد جویدن فک را خسته میکند و عضلات گلو منقض می شود.ادویه کم استفاده شود فلفل هرگز، ترش مزه ها حتی اگر خورده نشود روی زبان هم باشد محرک است.
ان شاء الله بتوانم هزینه چاپ کتابم را فراهم کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۰۹ خرداد ۱۳۹۷
جالب بود سپاس
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۲۲:۴۷ ۰۹ خرداد ۱۳۹۷
سلام من ٢ ماهه فهميدم به اين بيمارى مبتلا هستم واقعا سخته هيچ كس درك نميكنه كه چى ميكشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۰۲ خرداد ۱۳۹۷
سلام من دچارحمله پانیک شدم به دکتر درکلینیک مراجعه کردم و خوب شدم
United States of America
Shishi
۲۲:۴۶ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام من یک مااه دچار این بیماری بودم . به حدی رسیدم یک ساعت نمیتونستم بخوابم حتی غذانمیتونستم بخورم .فقط بیمارستان بستری .همش فکر میکردم فشارم افتاده و احساس میکردم دوباره اون حمله بهم دست میده در حالی که فقط یک ترس بود .تا اینکه رفتم پیش یک دکتر روانشناس .داروی خواب و افسردگی بهم داد .نزدیک یک سال دارو استفاده کردم . انقد ادامه داشت تا خودم به این نتیجه رسیدم که جز خودم کسی نمیتونه کمکم کنه واینها همش یک تفکره اشنباهه.الان 4 ساله گذشته و از همیشه بهترم . اسم دارویی که برای خواب اسفاده میکردم .کلونازپام و داروی افسردگیم ماپروتیلین 25 بود . امیدوارم تمام عزیزانی که پانیک رو تجربه کردن زودی خوب شن و از این زجر کشیدن نجات پیدا کنن
United States of America
Shishi
۲۲:۴۶ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام من یک مااه دچار این بیماری بودم . به حدی رسیدم یک ساعت نمیتونستم بخوابم حتی غذانمیتونستم بخورم .فقط بیمارستان بستری .همش فکر میکردم فشارم افتاده و احساس میکردم دوباره اون حمله بهم دست میده در حالی که فقط یک ترس بود .تا اینکه رفتم پیش یک دکتر روانشناس .داروی خواب و افسردگی بهم داد .نزدیک یک سال دارو استفاده کردم . انقد ادامه داشت تا خودم به این نتیجه رسیدم که جز خودم کسی نمیتونه کمکم کنه واینها همش یک تفکره اشنباهه.الان 4 ساله گذشته و از همیشه بهترم . اسم دارویی که برای خواب اسفاده میکردم .کلونازپام و داروی افسردگیم ماپروتیلین 25 بود . امیدوارم تمام عزیزانی که پانیک رو تجربه کردن زودی خوب شن و از این زجر کشیدن نجات پیدا کنن
United States of America
ناشناس
۲۲:۴۶ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
خدا همه بیماران رو شفا بده
Iran (Islamic Republic of)
هانی
۱۵:۲۴ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام منم بعضی ازین علائم رو دارم و بعضی اوقات یهو یه فشار عصبی بهم وارد میشه در حد ۱۰-۱۵ ثانیه. ولی سر ساعت این فشارها بهم وارد میشه.مثلا ۲ساعت یکبار. خستم کرده.چکار کنم
Germany
الهام
۱۷:۴۳ ۳۰ فروردين ۱۳۹۷
سلام ازداروى گياهى استفاده كنيد مثل زنجفيل وهرداروى گياهى أرام بخش به هر عطارى بگين داروى ارامبخش به شما ميده ازمايش تيروئيد هم بدين
Iran (Islamic Republic of)
امین
۲۰:۵۸ ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
سلام. من خیلی وقته به این بیماری مبتلا هستم. چند سال دفعه داشتم و خوب بودم ولی الان چند وقته دوباره شروع شده و تحت نظر پزشک هستم. ولی برای من شدت زیاده چون حتی از خوردن قرصها هم هراس دارم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۴ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
من دچار این بیماری بودم و راه‌های مختلفی رو برای درمانش امتحان کردم و درنهایت بعد از کلی پرس‌و‌جو و تحقیق بهترین درمان رو برای این بیماری استفاده از داروهای گیاهی دیدم و شکرخدا ازش نتیجه گرفتم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
من دچار این بیماری بودم و راه‌های مختلفی رو برای درمانش امتحان کردم و درنهایت بعد از کلی پرس‌و‌جو و تحقیق بهترین درمان رو برای این بیماری استفاده از داروهای گیاهی دیدم و شکرخدا ازش نتیجه گرفتم.
Iran (Islamic Republic of)
حسینی
۰۷:۰۴ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
سلام ممنونم بابت اطلاعاتی که نوشتین
امیدوارم راه درمانشوپیداکنم
یکی ازعزیزانم خیلی زجرمیکشه
براش دعاکنید
یاعلی
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۳۵ ۱۸ بهمن ۱۳۹۶
سلام من مدت زیادی اینجوریم باعث شده تن تن فشارخونم بالابره واقعا رنج میکشم ازدستش لطفا جواب بدین راه درمانش چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۸:۵۷ ۲۴ آذر ۱۳۹۶
منم کسی رو میشناسم که به این بیماری مبتلاست براش دعا کنید
Iran (Islamic Republic of)
زهره
۱۸:۳۷ ۱۲ آبان ۱۳۹۶
کاش اون عزیزانی که مشکل پانیکشون حل شده آدرس دکتر و روش درمان و داروهایی که مصرف کردن رو ذکر میکردن
Iran (Islamic Republic of)
امیر علی
۱۰:۱۵ ۲۵ مهر ۱۳۹۶
سلام من دکتر بهم گفته پانیک داری وتحت درمانم ولی سرگیجه دارم علتش چیه جواب بدین لطفا
Iran (Islamic Republic of)
مينا
۱۵:۰۷ ۱۴ مهر ۱۳۹۶
منم چند وقته درگير اين بيماريم واقعا حال بديه
من هم دارو مصرف ميكنم هم tms انجام ميدم بهتر شدم ولي كاملا خوب نشدم
كاش هيچ كسی مريض نشه
همه يكبار ميمرند من وقتي حمله پانيك بهم دست ميده مدام در حال مردنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۱۳ مهر ۱۳۹۶
سلام میشه داروی طب سنتی رو به ماهم معرفی کنید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۲۶ شهريور ۱۳۹۶
متشکرم.ازاطلاعات خوبتان
Iran (Islamic Republic of)
هستی
۰۸:۴۳ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
سلام
عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
زهره
۱۹:۳۷ ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
سلام کسی پاسخگو نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
مرضیه
۰۰:۱۳ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
دوستان میشه طب سنتی رو به منم معرفی کنید منون میشم
Iran (Islamic Republic of)
زهره
۰۲:۰۴ ۲۱ تير ۱۳۹۶
سلام میخواستم از خانم رویا بپرسم اگه ممکنه اسم دکتر طب سنتی و داروهایی که مصرف کردن رو بگن ممنون.
Iran (Islamic Republic of)
رویا
۱۵:۳۶ ۱۴ تير ۱۳۹۶
من چندین ساله پانیک داشتم. خیلی روانپزشک و روانشناس رفتم . خیلی قرص خوردم. ولی نهایتا با طب سنتی درمان شدم.
الان هم دارم با استاد همکاری میکنم.
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۵:۳۶ ۱۴ تير ۱۳۹۶
باسلام و خسته نباشید بابت توضیحاتی که بالا دادین تشکر میکنم .ولی من ی خواهر دارم حدود ۱۷ سالشه .بار اوله میبینم اینجور میشه .قبل اینکه اینجور بشه شبش دادشم باش بحث کرده و عصبیش کرد .بعد نزدیک ساعت ۴و نیم شب بود که ی دفه سراسیمه بلند شد .میلرزید ی جوری شده بود انگار عقلشو از دست داده بود .لرزش شدید گرفته بود و هر چند دقیقه ۱ یا کمتر جیغ میکشید .و پاهاشو حس نمیکرد .همون شب بردمش دکتر دوتا امپول بهش زدن که کم کم خوب شد .ولی قبلش همش جیغ میکشید و میلرزید .خواستم بدونم به همین بیماری پا نیک گرفتار شده
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۴:۴۵ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
من همین علایم رو دارم فقط جیغ نمیکشم ولی چشمم تاریک میشه و تار میبینه شدید .بمن گفتن پانیک هس بعد از کلی ازمایش ام ار ای سیتی و ...
Iran (Islamic Republic of)
عبدی
۰۰:۰۹ ۱۳ تير ۱۳۹۶
با سلام من ۲۷سالمه و نزدیک۶سال به این بیماری
مبتلا بودم پیش هر دکتری رفتم و دارو زیاد مصرف کردم که هیچ اثری نداشت وعوارض بدی برام داشتن تا اینکه از طریق دوستام با آیدی که معرفی میکنم آشنا شدم که درمان پانیک به صورت طب سنتی و گیاهی بود که خیلی تاثیر فوق العاده داشت
الان که ۷ماهه از مصرف این دارو گیاهی میگذره اصلا اون حالتها بهم دست نداده و خیلی حال خوبی دارم وخیلی سرخوشم آیدی تلگرامGjjca@
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۱۱:۰۰ ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
عالی
Ukraine
محمد رضا
۰۰:۴۴ ۱۱ بهمن ۱۳۹۵
عزیزانم هیچ کدام از پزشکان واقعت را به شما نمیگویند من به راحتی در مان شدم وضعیت من خیلی حاد بود و دوسال عذاب میکشیدم
Turkey
ناشناس
۱۶:۵۸ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
لطفا راه درمان رو توضيح بديد كه به بقيه عزيزان هم بتونيم كمك كنيم خدارو شكر كه خودتون درمان شديد اميدوارم براي شكر گذاري از خداوند هم كه شده روش درمان رو به بقيه بيماران بگيد عالي ميشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۱۰ دی ۱۳۹۵
متشکرم.ازاطلاعات خوبتان یک هفته درگیربیماری فزندم بودم وقتی به دکتررفتم تشخیصش پانیک بود ووارداینترنت شدم واطلاعاتی کسب کردم کمی ازدلهرم کاسته شدم متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۷:۱۵ ۰۶ آذر ۱۳۹۵
کوچکترین هیجان یا عصبانیت شروع میشه زندگیم کارم همه چیزم مختل شده بیشتر از خودم خانوادم رو ناراحت کردم خودم هم که در حسرت نفس راحت کشیدن هستم شما رو به هر چیزی که قبول دارید اگر میتونید یه پزشک خبره یا یه طوری بهم کمک کنید خیلی دکتر رفتم اما نتیجه ندیدم دیگه جون تو بدنم نمونده به خدا همه اینا رو بدون اغراق و بزرگنمایی گفتم اگر چیزی میدونید فقط یه زحمت بکشید و چند کلمه همینجا پاسخ بدید ایمیل هم میزارم مرسی قربون دستتون امیدوارم از هر چی درد به دور باشید مرسی مرسی مرسی
amirahmadi1986s@gmail.com
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۲۰:۲۴ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
سلام دوست عزیز بیماری شما اسمش هست حملات پانتیک من هم درگیر چنین بیماری هستم ساده بهت بگم باید زمانی که حمله بهت دست میده خودت بزنی به راهی دگه از اون فکر خودته دور کن زنگ برن به دوست صمیمیت برو تو اینستا باید برای ۱۰ دقیقه بیخیال شی بعد خوب میشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
سلام
عالي بود
لطفا مطالب روان شناسي بيشتري بزاريم مثل اختلالات روان شناسي ؛ افسرگي، اهلال دوقطبي، فراموشي، شخصيت و ... بزارید
باتشکرفراوان ازسایت خوبتون