اهواز؛

آغاز اردوی مراکز کانون پرورش فکری خوزستان

اردوی اعضای فعال مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مديرکل کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان خوزستان گفت : اين اردو سبب رشد ويژگي‌هاي مثبت فردي در کودکان و نوجوانان شده و اين قابليت را دارد تا مجموعه‌اي از فعاليت‌هاي جذاب، مفرح، بانشاط و آموزشي را در قالب آن براي بچه‌ها انجام دهد.

غلامرضا شنبدي با اشاره به اينکه در اين مرحله از اردو اعضاي فعال کانون به شهرستان باغملک اعزام شدند افزود : در اين   اردو که  با محوريت دو موضوع بازي و طبيعت‌گردي برپا شده است  48 نفر حضور دارند.

وي اظهارداشت :  در اين اردو اعضا شرکت‌کننده با همراهي مربيان کانون با گياهان، جانوران و حيوانات منطقه، طبيعت در قرآن و زندگي در طبيعت آشنا شوند.

مديرکل کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان خوزستان  ادامه داد : بازي‌هاي بومي و محلي و خلاق، بازديد از قلعه‌ تل و حضور در نواحي كوهستاني زيبا اين شهر، حضور در تفريحگاه مال آقا، بازديد از باغ‌ها و طبيعت منطقه رباط، نقاشي به روي سنگ‌ها، مسابقه عکاسي "من طبيعت را دوست دارم" و ساير برنامه‌هاي علمي، فرهنگي و تفريحي از عمده برنامه‌اي اين اردوي تابستانه هستند.

کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان در استان خوزستان، 58 مرکز ثابت، سيار و پستي دارد و با ارائه فعاليت‌هاي فرهنگي، هنري با مخاطبين کودک و نوجوان خود ارتباطي نزديک برقرار مي‌کند.

مربيان کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان  خوزستان در مراکز ثابت و سيار علاوه بر امانت دادن کتاب به ارائه 40 عنوان فعاليت فرهنگي هنري همچون: قصه‌گويي، شعرخواني، نمايش عروسکي، پخش فيلم، تهيه روزنامه ديواري، کتاب‌خواني، نقاشي، سفالگري و گفتگوهاي آزاد  براي کودکان و نوجوانان مي‌پردازند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.